Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evil-Duck skrev (9 minutter siden):

Likte sangen til Gåte veldig godt selv om jeg håpte på Gothminister skulle stikke av med seieren, bare gla det ikke ble KEiiNO igjen :)

This.

Gåte var nr 2 på min liste etter Gothminister.

KEiiNO sin låt var det værste de har stilt opp med i MGP.

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker Gåte, men musikken deres er gjerne ikke sånn som fester seg umiddelbart. Veldig usikker på hvor mange poeng denne låta vil dra inn i et sånt sirkus som ESC. 

God låt, da. Som vanlig fra denne gjengen.

<konspirasjonsteori>NRK har en bevisst strategi med å sende "gode sanger som ikke vinner", slik at vi ikke driter oss helt ut, men slipper kostnadene med å arrangere finale selv </konspirasjonsteori>

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
Inspector skrev (På 3.2.2024 den 10:08 PM):

Hva synes du om årets vinner ?

https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/APeRrE/mgp-finale-hvem-vil-representere-norge-i-eurovision-2024

Jeg mener det blir altfor sært og norrønt.

Hvor er den gode melodien som man kjenner igjen og kan nynne på ?

Vinneren i år vil nok bli en flopp, preget av sympatistemmer, politikk og alle andre ting som ikke henger sammen med god musikk. Musikk som er «glemt» i løpet av en ukes tid.

Mye mer bekymringsfullt er om Sverige klarer å gjennomføre arrangementet på en sikker måte, midt i området hvor «svinske tilstander» er en realitet.
Det er ingen hemmelighet at mange av de svenske gjengmiljøene har sitt opphav i muslimske eller Putin-vennlige land.
Selv om myndighetene kjører et massivt sikkerhetsoppbud, vil det alltid være smutthull og muligheter for å ødelegge.
Nå kan de nok en gang møte seg selv i døra etter en langvarig og naiv innvandringspolitikk.

https://gaffa.no/nyheter/2023/november/aktivister-krever-boikott-av-eurovision-vil-at-israel-skal-utestenges/

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...