Gå til innhold

Sjangerens beste byggeopplevelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter ca 25 timer i spillet og level 20 så vil jeg si spillet er ternikast 5 av 6 det som trekker ned er all "farmingen" man må for eks ha 4 forskjellige indigrenser bare for å lage det beste pilene "arrow" og det medfører andre oppdrag for å finne utstyr til å lage indigriensene så det tar all evighet noe jeg syntes ikke er bra ellers så har spillet få bugs og er veldig bra. Bygging av bygninger osv er veldig bra når man blir vant til det også dyrking av forskjellige urter og blomster osv.

Det er 3 nivåer på tåka den første kan man bare go inn i, neste er rød tåke da må man oppgarader flammen på altert til lvl 3 og siste er orange da må det oppgaraderes til nivå 4. Hvis man går inn i tåka uten opgraderinger dør man i løpet av 2 sekunder!

Alt i alt et meget bra spill som kan anbefales!

Endret av Tåka
Lenke til kommentar
mrBytemare skrev:
Skal definitivt ha dette spillet, når det er ute av early access. Mangler ingame chat feks. Slik at man faktisk kan samarbeide med folk uten å måtte være på discord hele tiden.
Skulle ønske jeg ventet. Angrer ikke på at jeg startet å spille men gikk fort tomt for innhold. Men ingame chat er langt ifra det største problemet når det kommer til "samarbeide". Genialt spill, men vil ha mer^^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har veldig mange timer i Valheim og er enig at begge spillene mangler mye content. Men jeg følte at jeg ble veldig mye raskere lei i Enshourded. Var så veldig mye mer å gjøre i Valheim føltes det ut som. 

En helt annen ting er mod support. Begge spill har mods men valheim hadde et langt større utvilking på mods tror jeg. 

Lenke til kommentar
MysticoN skrev:

Har veldig mange timer i Valheim og er enig at begge spillene mangler mye content. Men jeg følte at jeg ble veldig mye raskere lei i Enshourded. Var så veldig mye mer å gjøre i Valheim føltes det ut som. 

En helt annen ting er mod support. Begge spill har mods men valheim hadde et langt større utvilking på mods tror jeg. 

Det tok en liten før mods ble aktuelt for valheim på release. Valheim plus var vel først ute og tok 2 uker og var vel ikke akkurat utviklet via noe form for mod support. Utviklerne har ikke bidratt til å gjøre livet enklere for moddere, så det er engasjement fra spillere som sørget for det. Det samme vil vel gjelde for enshrouded.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...