Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC vil ikkje starte (Rog Strix B550-F Gaming Wifi)


Anbefalte innlegg

Har nettopp skrudd sammen en ny PC, men han vil ikkje starte, ...eller det er liv, cpu-vifte snurrer, lys på HK og GPU, men ikkje bilde på skjermen, og på hovudkortet tennast ei led-lampe for "RAM-failure" (!?)

Nøkkelkomponentar:
Asus Rog Strix B550-F Gaming Wifi
Ryzen 7 5700X
GPU: RX 590 Fatboy
RAM: FuryX DDR4 2x8 GB (HX426C16FB3K2/16)
HD: Kingston Fury Renegade M.2 SSD 2TB
PSU: Chieftec BFD-1000C Proton Series

Rett nok stod ikkje minnebrikkene eg brukte først på lista over støtta brikker, men eg har byta med eit sett som skal ha støtte, og som nyleg har funka greitt på annan PC. Framleis "RAM-failure" :( ...har òg prøvd å køyre begge brikkene i single slot.

Eg oppdaterte til nyaste bios med Bios Flash Back før eg monterte cpu/ram, og prosessen såg ut til å ha gått greitt.

Forslag til korleis gripe an problemet nokon?  ...kan det vere noko anna enn eit RAM-problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
xClaymanx skrev (24 minutter siden):

Kan liksågodt være en dårlig Ram slot(s)

Prøv en brikke i en og en slot å se om noe skjer.

2666 burde fungere

Prøvde det, først med den eine, så med den andre...og, når eg prøvde siste brikka (!) i fjerde slot'en, då blei det litt liv. Først blei det skikkeleg lysorgel i led-indikatorane med både gult og raudt og grønt, ...men det landa på grønt :)

Det kom ei melding under oppstart, og det verkar som om bios måtte konfigurere ny cpu eller noko. Litt gresk for meg kva eg skulle trykke N eller Y...gjekk for N....kom då inn i setup. Når eg startar igjen, er det samme mølla med same melding. Skulle eg ha trykka Y heller?

Sjå bilete vedlagt...

DSC_0074.JPG

DSC_0075.JPG

Lenke til kommentar

Siden du bruker 2 av 4 mulige Ram-brikker, er det viktig at du putter de i rette slot'er. Se manual. Mest sansynlig skal du okkupere slot 2og 4 sett fra CPU (det vanligste). Vær sikker på at de er "sentrert" og klikker skikkelig på plass....

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Prøvde igjen, og trykka då Y. No startar maskina utan at det kjem opp noko melding. Verkar òg når eg bruker det andre brikka i same slot'en...men brukar eg to brikker startar ikkje systemet.

Prøvde så med ei av dei brikkene eg først tenkte å bruke, Corsair Vengeance LPX DDR4 3600 16GB (v 4.33). Han funka den òg, men berre åleine, og køyrer berre 2666MHz.

Kan dette tyde på at eg har tre defekte ram-slot's?  :( ...kan kanskje leve med det, sidan den som no står i er på 16GB, men som single slot skal ho visst helst stå i slot 2 (B2) ...no står ho i slot 4 (A2)

Endret av aaad
Lenke til kommentar
Tangent skrev (6 minutter siden):

Siden du bruker 2 av 4 mulige Ram-brikker, er det viktig at du putter de i rette slot'er. Se manual. Mest sansynlig skal du okkupere slot 2og 4 sett fra CPU (det vanligste). Vær sikker på at de er "sentrert" og klikker skikkelig på plass....

 

Joda, har styring på det...men kva hjelper det når dei ikkje verkar? :)

Endret av aaad
Lenke til kommentar
aaad skrev (15 minutter siden):

kan kanskje leve med det, sidan den som no står i er på 16GB, men som single slot skal ho visst helst stå i slot 2 (B2) ...no står ho i slot 4 (A2)

Er det et sprell nytt hovedkort så ville jeg klagd. Skal ikke være nødt til å leve med en defekt komponent du har betalt penger for.

Ta kontakt med butikken du kjøpte greiene fra og spør hva de vil du skal gjøre. Virker som grei skuring her siden du har fremprovosert feilen med flere forskjellige minnebrikker.

Lenke til kommentar
Sydvest skrev (15 minutter siden):

Er det et sprell nytt hovedkort så ville jeg klagd.

Nope...kjøpt brukt. Kan vel fort bli ei lita delrefusjonssak iallfall, viss ikkje det er noko anna som er problemet då. Har lese litt om både brudd i cpu-pinnar og overtrykk frå kjølaren mot cpu'en.

Var faktiske eit par litt bøygde pinnar på cpu'en, men trur eg retta dei greitt opp. Brukt den òg...trur eg skal slutte å handle brukt :p 

Lenke til kommentar

Demonterte og rensa cpu'en på pin-sida, i håp om at dette kunne gjere noko med minneproblemet. Det var litt film frå kjølepasta eit par stader. No skin han som ny, ...men det løyste ikkje problemet :(

Greier framleis berre køyre ei minnebrikke, ...i feil slot, men ho køyrer.

Nokon som veit kva ein tapar med berre å ha ei minnebrikke (i feil slot), i staden for to i par, anna enn halvparten så mykje minne då sjølvsagt?

Brikka er på 16GB og køyrer med 3600MHz

Lenke til kommentar

Bygde for litt siden PC med ikke-wifi-versjonen av dette kortet. Pass på at RAM'en har klikket godt nedi. Synes man måtte være mer nøyaktig med det på dette kortet enn andre MB'er jeg har vært borti før.

Jeg slet nemlig også med RAM'en, men der var feilen at jeg ikke hadde klikket den nedi godt nok på begge sider av brikken. Den satt rett og slett ikke helt nedi.

Som deg hadde jeg fått det til på den ene brikken men ikke den andre. Når jeg passet på dette, kjente den igjen begge RAMbrikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...