Gå til innhold

Diktatur og islamistiske regimer styrer norsk politikk via FN


Anbefalte innlegg

Jeg leste nettopp denne artikkelen: https://inyheter.no/24/01/2024/islamske-diktaturstater-har-innflytelse-pa-norsk-lov-og-politikk-via-fn-organ/

Synes det var veldig interessant og burde være av interesse for alle.

Her kommer det frem at diktatur og islamistiske regimer gir Norge "anbefalinger" via menneskerettighetskommisjonen i FN. Anbefalingene de gir dreier seg stort sett om å bedre egne landsmenns liv her i Norge. En skal hindre påstått diskriminering basert på etnisitet og religion (islam). 

Norge har de siste 10 årene implementert svært mange anbefalinger fra diktatur og islamistiske regimer. Disse driter langt oppi menneskerettene eller reell diskriminering eller hatefulle ytringer. De undertrykker daglig etniske og religiøse minoriteter. Med full støtte fra loven de har laget.

Vi ser veldig tydelig at stortinget tar anbefalingene seriøst. De har laget en ny lov om diskriminering der bedrifter blir tvungne til å gjennomføre tiltak mot påstått diskriminering. De skal også redegjøre for "diversity, equity, inclusion" (DEI) i årsberetninger. Altså skal bedriftene brukes som verktøy for å utjevne økonomiske og sosiale forskjeller mellom nordmenn og utlendinger. Selv om det burde si seg selv at de med røtter her i landet de siste 10 000 årene burde rettmessig nytte noen fordeler av landet de har skapt.

Norge betaler de samme diktatorstatene og islamistiske regimene 1,5% av BNP hvert år. 

Jeg må virkelig si jeg begynner å lure på hvem det er som styrer Norge. 

Endret av qwerty11
  • Innsiktsfullt 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg studerer kjaken min i speilet er jeg brennsikker på at jeg kan spore antydning til dun der. Og vi vet jo alle hva det betyr! 

Noen burde legge ut en lydfil med skummel bakgrunnsmusikk, for i denne tråden kommer sannheten på løpende bånd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I artikkelen fra TS er det noe snakk om "raser"

Så jeg begynte å lure på om FN tar slike ord om mennesker seriøst, og fant blandt annet dette:

Human rights are rights inherent to all human beings, regardless of race, sex, nationality, ethnicity, language, religion, or any other status.

Jeg ble litt sjokkert. Det er flere eksempler fra FN hvor de faktisk bruker dette ordet om mennesker, men vi trenger ikke å se mer av det. Det er ett lite håp fra en artikkel som skal være fra 1978, der de sier "the human race", men uklart om de egentlig bare mener mennesker generelt.

Jeg lærte i fjor her på forumet at det ikke finnes noen menneskeraser. Siden jeg lærte det her på forumet har jeg også fortalt om dette videre til andre. Når jeg greier å lære meg nye ting av ny informasjon, så hadde jeg forventet at FN og FNs representanter også har dette i boks.

Så her er det vel en del ledd som må ta seg selv i nakken før denne misinformasjonen brer seg ut i verden om "forskjellige menneskeraser".

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (7 timer siden):

Jeg lærte i fjor her på forumet at det ikke finnes noen menneskeraser. Siden jeg lærte det her på forumet har jeg også fortalt om dette videre til andre. Når jeg greier å lære meg nye ting av ny informasjon, så hadde jeg forventet at FN og FNs representanter også har dette i boks

Mja, jeg oppfattet det også slik. Men kanskje det er feil:

https://no.wikipedia.org/wiki/Menneskerase

Det man kan være enig i er at dette begrepet ble og blir mye misbrukt.

P.S. har ikke finlest wiki-en

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...