Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen kan sammenlignes med den ene personen


Gjest 88cd4...892

Anbefalte innlegg

Gjest 88cd4...892

Når ingen du snakker med på datingapper kan måle seg med en person du traff utenom apper for noen år siden. Det er bare raringer og jeg vet ikke min arme råd. 
Eks: Den: 12.januar Hei

       Meg: Hei 16.januar(hadde ikke vært pålogget på noen dager)

 

       Den, 22.januar: Finner du kjærligheten?

       Meg: Har ikke vært så lett det.

       Den: Hehe😊

 

Hva er dette for noe? Det er helt skandale. Dette er Facebook dating. 

 

Med denne personen for noen år siden var det hyggelig og kjekt,alt fløt og var naturlig,det var spenning,flørt,kjemi og morro og ikke minst treff. 
Problemet er at jeg ikke får kontakt med denne personen igjen. Er blokkert eller satt på setting så den ikke får evt beskjed fra meg. Har ikke skrevet noe siden 31.desember 2022. Den blei ikke sett/åpnet. 
Men ingen jeg har snakket med etter dette kan måle seg med connectionen vi hadde. Har snakket med minst 15-20 stk.  Det er bare svada og lite fremgang med de fleste. Hva hadde du gjort? Bare gitt opp og akseptert at du ikke skal finne kjærligheten ? Noen som har hatt gjenforening med noen de falt ut med for 2-3 år siden?

Anonymous poster hash: 88cd4...892

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 88cd4...892
bo1e skrev (19 minutter siden):

Kan du ikke bare oppsøke denne personen for å finne ut om det er muligheter for en gjenforening?

Kan ikke stalke personen. Har prøvd på fb messenger. To ganger. Desember 2021 og nyttårsaften 2022. Og en sms i april 2022. Uten svar. Enten så har vedk ikke fått det opp og kommet i spam eller så har den satt på settings så den ikke får fra meg? Vet ikke. 

Anonymous poster hash: 88cd4...892

Lenke til kommentar
Gjest 88cd4...892 skrev (16 timer siden):

Når ingen du snakker med på datingapper kan måle seg med en person du traff utenom apper for noen år siden. Det er bare raringer og jeg vet ikke min arme råd. 
Eks: Den: 12.januar Hei

       Meg: Hei 16.januar(hadde ikke vært pålogget på noen dager)

 

       Den, 22.januar: Finner du kjærligheten?

       Meg: Har ikke vært så lett det.

       Den: Hehe😊

 

Hva er dette for noe? Det er helt skandale. Dette er Facebook dating. 

 

Med denne personen for noen år siden var det hyggelig og kjekt,alt fløt og var naturlig,det var spenning,flørt,kjemi og morro og ikke minst treff. 
Problemet er at jeg ikke får kontakt med denne personen igjen. Er blokkert eller satt på setting så den ikke får evt beskjed fra meg. Har ikke skrevet noe siden 31.desember 2022. Den blei ikke sett/åpnet. 
Men ingen jeg har snakket med etter dette kan måle seg med connectionen vi hadde. Har snakket med minst 15-20 stk.  Det er bare svada og lite fremgang med de fleste. Hva hadde du gjort? Bare gitt opp og akseptert at du ikke skal finne kjærligheten ? Noen som har hatt gjenforening med noen de falt ut med for 2-3 år siden?

Anonymous poster hash: 88cd4...892

Vil tro nøkkelen er her (uthevet tekst).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å ta en telefon er ikke det samme som å stalke. Når du velger å ta kontakt på måter som den andre kan velge å ignorere så er det vanskelig å få et tydelig svar, så lenge du ikke tolker det å bli ignorert som et tydelig svar. Vil du ha et tydelig svar så må du ta kontakt på en måte som ikke kan ignoreres. Ta en telefon eller oppsøk og hils på. Hvis du blir avvist og så fortsetter å oppsøke personen, da er det å gå over en grense.

Lenke til kommentar
16 hours ago, Guest 88cd4...892 said:

Når ingen du snakker med på datingapper kan måle seg med en person du traff utenom apper for noen år siden. Det er bare raringer og jeg vet ikke min arme råd. 
Eks: Den: 12.januar Hei

       Meg: Hei 16.januar(hadde ikke vært pålogget på noen dager)

 

       Den, 22.januar: Finner du kjærligheten?

       Meg: Har ikke vært så lett det.

       Den: Hehe😊

 

Hva er dette for noe? Det er helt skandale. Dette er Facebook dating. 

 

Jeg synes du kaster litt glass i stein hus der.. verken du eller "Den" virker særlig ute etter å få kommunikasjonen til å rulle.

Først bruker du 4 dager på å gi et helt minimalistisk svar. Etter det så prøver "Den" med et spørsmål og du kontrer med et "lukket" svar. Jeg hadde tolket din kommunikasjon her som "lite interessert i å prate".

Dersom du vil ha i gang en samtale, så må du også delta i samtalen.

Når ditt første "Hei" kommer mange dager etter, så kan du fint legge til ",har ikke vært så aktiv i det siste for jeg har vært så aktiv på jobb/trening/reise/etc." Da åpner du for nye spørsmål, og samtidig "unnskylder" hvorfor du ikke svarte.

Ditt andre svar kunne du fint lagt på "Har ikke vært så lett det, enten er det bare raringer eller så liker de ikke (hunder/katter/fjellklatring eller ett eller annet du liker)". Da har du gitt en vei videre til å snakke om den tingen du liker, eller generelt om "raringer".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 88cd4...892
bo1e skrev (2 timer siden):

Å ta en telefon er ikke det samme som å stalke. Når du velger å ta kontakt på måter som den andre kan velge å ignorere så er det vanskelig å få et tydelig svar, så lenge du ikke tolker det å bli ignorert som et tydelig svar. Vil du ha et tydelig svar så må du ta kontakt på en måte som ikke kan ignoreres. Ta en telefon eller oppsøk og hils på. Hvis du blir avvist og så fortsetter å oppsøke personen, da er det å gå over en grense.

Men det er vel å ikke respektere/akseptere at den har gått videre eller noe? Kan hende den blokkerte/satt på settings fordi den visste jeg ville prøve å ta kontakt. Aner ikke. Men jeg føler vi har ting usnakket selv om noen sikkert vil si at det er ikke alltid man får snakket ut/eller closure. Jeg kommer ikke til å oppsøke personen på døren uanmeldt nei. Personen bor også et godt stykke fra meg,men nei det er å overskride i min bok. Hvis den ikke har ignorert meg så kan det være at den ikke har fått det opp av ulike grunner?!? 

Anonymous poster hash: 88cd4...892

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...