Gå til innhold

Baldur's Gate 3 kommer aldri til Game Pass eller PlayStation Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det er en strategisk overdrivelse for å vippe de tålmodige av gjerdet. Etter hvert som spillet eldres og salgene avtar så kan de oppnå en helt ny målgruppe med å gjøre det "gratis".

Det kan godt hende det tar 10 år, men jeg tror ikke det er en umulighet at det kommer til abonnementstjenester.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Han Vincke viser at han baller... hvilket målgruppen deres kommer til å sette enda mer pris på.

Men igjen, han med studioet sitt har etablert en posisjon de kommer til å utnytte en god stund framover.

Bare husk på at de ikke er noe umoralsk aksjeselskap som bare er drevet av profitter. De kan ha prinsipper, selv om det visst aldri skader å sende spillet til Game pass når spillet er tørrsugd. Men det kommer vi ikke nødvendigvis til å se snart.

Lenke til kommentar
Kombucha skrev (5 minutter siden):

Bare husk på at de ikke er noe umoralsk aksjeselskap som bare er drevet av profitter.

Positiv inntekt er på bunnen av alle for-profit selskaper sin behovspyramide. Det kan godt hende at gode salgstall tillater dem å være idealistiske, men om salgene går trått så er det ingenting annet enn cash money som gjelder.

Moralsk integritet blir ikke testet før man står i motvind.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
JonAn1 skrev:
Tok noen år før Metallica kom på Spotify også... men de kom til slutt
Kan ikke sammenlignes. Men er enig at det beste hadde vært om Steam hadde alt av spill slik som spotify har "alt". Problemet slik jeg ser det er ikke om vi eier spillene eller ikke for det har vi faktisk ikke gjort på kjempe lenge. Husk at vi faktisk ikke "EIER" spillene på steam heller. Men det er jo ikke det vi snakker om her. Gamepass er bra og alt men jeg vil heller "kjøpe/leie" de spillene jeg faktisk liker og for mange blir gamepass fort mye dyrere enn steam/origin osv..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...