Gå til innhold

Her er første titt på Wolfenstein-utviklernes Indiana Jones-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guybrush 3pwood skrev (50 minutter siden):
bubba477 skrev (1 time siden):

Etter den siste filem og Kathleens herjinger er jeg veldig lunken til dette.

Den siste filmen var fantastisk, det e nok bare du som har blitt eldre ;) 

Og dette spillet virker også fantastisk, det gledes! 

Kan ikke si meg enig i at siste filmen var særlig bra altså. Bedre enn forrige, men fortsatt ganske tragisk.

 

Endret av Gringorilla
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (8 minutter siden):

Kan ikke si meg enig i at siste filmen var særlig bra altså. Bedre enn forrige, men fortsatt ganske tragisk.

 

Den forrige synes jeg var elendig første gang jeg så den, men jeg så den igjen for noen uker siden og likte den godt. Måtte bare omstille meg litt og se den med øyne som en 15-åring og ikke en 50åring som jeg er nå :) 
Og Indyfilmer SKAL jo være litt overdrevne. Lett underholding så jeg orker ikke å overanalysere de for å finne feil osv som i disse youtubevideoene.


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Indy i førsteperson høres rimelig rart ut for meg. Plattform- og utforskningsspill lønner seg mye bedre når du ser hvordan karakteren faktisk interagerer med hindre etc (Tenker nå på hvordan Tomb Raider ville sett ut i førsteperson og tanken får meg til å humre hehe).

Finnes nok uttalelige eksempler på at plattforming og førsteperson ikke er beste venner (e.g. Doom Eternal med ledges og grabs). Tom. Cyberpunk 2077 har fått mye kritikk de også, men da har de nok klart å parere det ved å påpeke den høye detaljgraden mm som ser bedre ut i førsteperson.

.

Altså her er jeg skeptisk.. Indy er ikke akkurat noen Rambo fra 30-tallet, så utviklerne må jaggu meg ha en meget god forståelse av konseptet de har tenkt å koke sammen.

Når det er sagt så er vel overgangen fra førsteperson til tredje ikke i utgangspunktet uoverkommelig.

.

Så vi får se om Machine games faktisk skjønner hva de gjør... Forventer mye fokus på skuespill og detaljer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...