tingo Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 18 hours ago, vidor said: Ali Express gjør dette for samme kunder hvis du bestiller flere ting samtidig. Dette har vel mest med at de sparer penger på dette samtidig som du betaler full frakt. Og det at Temu ikke er villig til å betale for samme type tjeneste sier noe.
vidor Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 Kan vel presisere med at dette gjelder bare en kunde om gangen. De gjør det ikke for flere ulike kunder i samme pakke.
vidor Skrevet 15. desember 2025 Skrevet 15. desember 2025 (endret) Kunder av Temu går tidvis litt for langt spør du meg. Dette er ordrene for kona. Edit: La du merke til at videoen viser hele 4 forskjellige separate pakkeautomater. Litt juks i klippingen ? Endret 15. desember 2025 av vidor 1
Dubious Skrevet 15. desember 2025 Skrevet 15. desember 2025 Billigere å handle på Temu enn å dra på Biltema, eller andre butikker. Vurderte Jernia, men de har ikke det jeg trenger, og da er det Temu, eller kjøre gjennom bomringen for å handle på Biltema. Men blir nok Biltema i dag, da jeg ikke gidder vente 2 uker. 1
Dubious Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar En stund siden jeg kjøpte knappbatterier fra Temu, men jeg regner med at det vanligvis er god holdbarhet på batterier, men 2 av 4 batterier var tom, og 1 av 4 har 80% kapasitet. Skal sjekke de 2 batteriene med måler når jeg finner måleren, men de fungerte ihvertfall ikke nå.
sedsberg Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Batterier kjøper jeg aldri fra The Usual Suspects (Ali/Temu/eBay etc). Alt for mye fake.
Woff Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Dubious skrev (25 minutter siden): En stund siden jeg kjøpte knappbatterier fra Temu Jeg kjøpte oppladbare 2032 knappbatterier fra Temu, de imponerer! Før var jeg (for ofte) innom Biltema og kjøpte CR2032, men siden jeg nå har oppladbare som ser ut til å vare evig så blir ikke Biltemabatteriene kjøpt lenger. Jeg finner riktignok IKKE LIR2016 (oppladbar versjon av CR2016) så Biltema får solgt sånne da.. Samt 40 pakning med AA og AAA! De er rimelige nok til å bruke og kaste... 🙂
vidor Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar (endret) Knappceller har vært ok de gangene jeg har shoppet sånt på Ali, men jeg holder meg som regel langt unna større lithium-ion batterier. Disse kan umulig være førstesortering da de vanligvis ikke har halve kapasiteten engang. Endret 16. januar av vidor
sedsberg Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar 2 minutes ago, vidor said: Knappceller har vært ok de gangene jeg har shoppet sånt på Ali, men jeg holder meg som regel langt unna større lithium-ion batterier. Disse kan umulig være førstesortering da de vanligvis ikke ha halve kapasiteten engang. De blir dårligere og dårligere. Nå gidder de ikke engang å fylle de med sand engang. De siste jeg fikk (fulgte med utstyr) var oppgitt til 3000mAh men testet de til ca. 150mAh. 80% av batteriet var bare luft. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå