Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Sviskepott skrev (2 minutter siden):

Søndagsfunderinger her. Jeg ville ikke ha likt å leve ute i rommet, eller på en annen planet i fremtiden, men om det hadde latt seg gjøre; å kunne forflytte seg en kort periode i tid, så en kunne komme til, fra og hjem igjen helt bombesikkert uten glipp, det hadde jeg likt. Jeg hadde ønsket å se min by da mine besteforeldre var nygifte og fremover...det hadde vært så ok å få litt virkelig kunnskap med egne øyne. :) 

Jeg ville også heller sett byen og landet på tiden da besteforeldrene mine var unge, og når foreldrene mine var unge :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (1 time siden):

Ja, alles barndom, omgivelser, oppdragelser, leker....alt, meg selv og min egen babytid, mine foreldre og hvordan de var i den anledning. Hadde vært veldig interessant å oppleve. :) 

Ja helt enig :) 

Hadde vært fint og morsomt å oppleve tiden da jeg var barn og ungdom som voksen 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville dratt til bake til året 1954 var den første av fem singler på Sun Records Etter å ha fått kontrakt med RCA Records slo han gjennom i hele verden i 1956 med Heartbreak  Hotel.En lang rekke av innspillingene hans fra 1950-årene er blitt klassikere hans, for eksempel ble Blue Suede Shoes    Don’t be cruel   Hound dog     Love ME tender  all shook up      Jailhouse rock og KING CREOLE  noen sanger fra TCB HILLBILLY CAT da 😃

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Maskinfører har bursdag samme dag som  Alex Harvey. 😎 Alex Harvey var født den 6 februar 1935. I 1974 spilte bandet The Sensational Alex Harvey band (SAHB) i holmenkollen under ragnarock festivalen. Den 5 februar 1982 døde Alex Harvey av et hjerteattak i Belgia, dagen før han fylte 47 år gammel. Det var en stor scenepersonlighet i rockeverden som gikk bort den dagen.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Delvis skrev (3 minutter siden):

Maskinfører har bursdag samme dag som  Alex Harvey. 😎 Alex Harvey var født den 6 februar 1935. I 1974 spilte bandet The Sensational Alex Harvey band (SAHB) i holmenkollen under ragnarock festivalen. Den 5 februar 1982 døde Alex Harvey av et hjerteattak i Belgia, dagen før han fylte 47 år gammel. Det var en stor scenepersonlighet i rockeverden som gikk bort den dagen.

Så kult 😎😀

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...