Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (2 minutter siden):

Det høres koselig ut 😊 Da har du tatt helg allerede, og jeg håper dere koser dere og har det hyggelig sammen 🍀☘️🐶🥰

Det skal jeg gjøre når han våkner igjen 😉🐶🥰

Tusen takk😊ja vi koser oss nå skal vi se Kongen Befaler 😀

Godt å høre at du og valpen også koser dere 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Entern skrev (1 minutt siden):

Tusen takk😊ja vi koser oss nå skal vi se Kongen Befaler 😀

Godt å høre at du og valpen også koser dere 🐶🥰

Er han Atle Antonsen tilbake eller? Har bare sett sånn halvveis på det et par ganger. Jeg liker egentlig ikke å se på tv, bortsett fra Poirot😍 , Med Hjartet På Rette Staden og div annen engelsk krim. Og så syns jeg ikke at humoren på humorprogrammene er noe særlig morsom, men jeg er litt sær og rar. Når man har aspergers blir man veldig lett "sugd inn" i TVen, og jeg syns det er så irriterende 🤣😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (20 minutter siden):

Er han Atle Antonsen tilbake eller? Har bare sett sånn halvveis på det et par ganger. Jeg liker egentlig ikke å se på tv, bortsett fra Poirot😍 , Med Hjartet På Rette Staden og div annen engelsk krim. Og så syns jeg ikke at humoren på humorprogrammene er noe særlig morsom, men jeg er litt sær og rar. Når man har aspergers blir man veldig lett "sugd inn" i TVen, og jeg syns det er så irriterende 🤣😁

Ja er med Atle og med mange morsomme folk denne gangen (Jørnis Josef, Ingrid Jessing Linhave, Helge Gimle, Petter Schjerven) 😀

Poirot er best 😻😻 også veldig glad i britisk krim 😊👍

Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Ja er med Atle og med mange morsomme folk denne gangen (Jørnis Josef, Ingrid Jessing Linhave, Helge Gimle, Petter Schjerven) 😀

Poirot er best 😻😻 også veldig glad i britisk krim 😊👍

Cassidy Tvillingene likte godt både Hercule Poirot og Miss Marple da vi var 11-12 år gamle.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden):

Cassidy Tvillingene likte godt både Hercule Poirot og Miss Marple da vi var 11-12 år gamle.🥰🥰

Jeg liker de fortsatt særlig Poirot (og særlig når han har med seg Hastings og Japp 🕵🏻‍♂️🕵🏻‍♂️🤣🤣)

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene likte også best de episodene når Trekløveret Poirot, Hastings og Japp løste sakene sammen.🤣🤣👍👍

Ja de er så morsomme, Poirot er så rar og Hastings er så naiv og Japp er så selvsikker 😆😆😂😂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...