Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (19 minutter siden):

Jeg tenker på dere @N-4K0 @Trippelure selv ikke skriver det så mye kan ikke det ellers tenker på dere stakker de 2 hvorfor kan ikke spise det jeg spiser snart mandag sorry nå trur dere 2 det har rabla fullstendig for meg nesten ha ha nei mandag selger MENY SUSHI BARE DA 

Cassidy Tvillingene tenker også på de to.:yes::yes:

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (5 timer siden):

Jeg tenker på dere @N-4K0 @Trippelure selv ikke skriver det så mye kan ikke det ellers tenker på dere stakker de 2 hvorfor kan ikke spise det jeg spiser snart mandag sorry nå trur dere 2 det har rabla fullstendig for meg nesten ha ha nei mandag selger MENY SUSHI BARE DA 

Tusen❤️takk, men det går bra med meg, det finnes masse annet godt jeg kan spise uten å bli dårlig i magen 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (17 timer siden):

Tusen❤️takk, vi har kost oss med en lang tur i kveld 🐶🥰 Neida, har ikke vært sjuk, har bare vært i skogen og hadde mye å gjøre i går. Håper du og kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Bare koselig ❤️ ja men det er godt å gå tur for en hund 🐶 åja sett deg så lite her inne så trodde du var dårlig men da var det litt for mye og gjøre jada med pusene er alt bra de hilser 😊😻😻🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag.🥰🥰

Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️😁🥰

Maskinfører skrev (21 minutter siden):

Bare koselig ❤️ ja men det er godt å gå tur for en hund 🐶 åja sett deg så lite her inne så trodde du var dårlig men da var det litt for mye og gjøre jada med pusene er alt bra de hilser 😊😻😻🐶🐶🥰🥰

Ja, han elsker å være i skogen for da får han løpe løs 😁 Tusen❤️takk for hilsner, valpen og jeg hilser tilbake og håper at du og kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️😁🥰

Ja, han elsker å være i skogen for da får han løpe løs 😁 Tusen❤️takk for hilsner, valpen og jeg hilser tilbake og håper at du og kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Ja det gjør det husker den hunden jeg hadde for 22 år sia også ❤️bare koselig ja du får hilse tilbake og si at vi har det bra etter forholdende men vi savner våren men været er ikke så verst +2  😊😻😻🐶🥰 håper februar med far i 2021 kan gjentas 27 Februar da var snøen borte 😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

God å høre at dere har det bra etter forholdene, og så håper jeg du får i deg bra mat og ikke bare bursdagskake 😁🐶🥰 Ja, vi får håpe snøen ikke blir liggende snø altfor lenge, selvom jeg liker å tøffe rundt i skogen på trugene mine og liker at det ikke er noen flått eller huggorm ellerhjortelusfluer ute på denne tiden av året 😂🐶🥰  Har du forresten snakket mer med hun søte på bensinstasjonen? 😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 timer siden):

God å høre at dere har det bra etter forholdene, og så håper jeg du får i deg bra mat og ikke bare bursdagskake 😁🐶🥰 Ja, vi får håpe snøen ikke blir liggende snø altfor lenge, selvom jeg liker å tøffe rundt i skogen på trugene mine og liker at det ikke er noen flått eller huggorm ellerhjortelusfluer ute på denne tiden av året 😂🐶🥰  Har du forresten snakket mer med hun søte på bensinstasjonen? 😊😻😻🐶🥰

Ja er det nei kake blir det ikke før i Februar neste år :D ja artig med truger har noen i skapet :D usj huggorm er noe drid :( ja snakket med henne i går når jeg kjøpte Hamburger :D 😊😻😻🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 timer siden):

Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️😁🥰

Ja, han elsker å være i skogen for da får han løpe løs 😁 Tusen❤️takk for hilsner, valpen og jeg hilser tilbake og håper at du og kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Cassidy Tvillingene har en fin onsdagskveld, og vi håper at du og valpen har det samme.🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...