Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (Akkurat nå):

Magen min er ikke noe glad i det og jeg blir kvalm bare av lukten. Jeg har litt sensitiv mage og det er endel ting jeg ikke spiser pga det, og at jeg er ganske kresen på hva jeg liker å spise. Det er litt relatert til aspergers også 😁

god bedring der det trengs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Magen min er ikke noe glad i det og jeg blir kvalm bare av lukten. Jeg har litt sensitiv mage og det er endel ting jeg ikke spiser pga det, og at jeg er ganske kresen på hva jeg liker å spise. Det er litt relatert til aspergers også 😁

OK, Cassidy Tvillingene forstår.🥰🥰 Vi har rikelig med soyasaus på sushien det digger vi.🍣🍣😋😋

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (43 minutter siden):

Magen min er ikke noe glad i det og jeg blir kvalm bare av lukten. Jeg har litt sensitiv mage og det er endel ting jeg ikke spiser pga det, og at jeg er ganske kresen på hva jeg liker å spise. Det er litt relatert til aspergers også 😁

Skjønner absolutt hva du mener, jeg har det sånn selv, intoleranse for laktose og gluten samt sensitiv for mye fett og krydder, men det er stort sett pga. stoffskiftet.

Jeg er godt kjent med magetrøbbel for å si det sånn 😕 :p 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Skjønner absolutt hva du mener, jeg har det sånn selv, intoleranse for laktose og gluten samt sensitiv for mye fett og krydder, men det er stort sett pga. stoffskiftet.

Jeg er godt kjent med magetrøbbel for å si det sånn 😕 :p 

Det er vanlig å ha problemer med et-eller-annet i fordøyelsen og derav matinntak når man har aspergers/er på autismespekteret, vanliger enn for "vanlig-befolkningen" 😔

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er glade for at vi ikke sliter med magetrøbbel noen av oss.😊😊☺️☺️

Da er dere heldige. Å ha problemer med mage/fordøyelse er ikke særlig hyggelig. Men det er mulig å ha det veldig bra og spise masse god mat når man finner ut av ha man tåler og tilpasser seg det 😊😋

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Da er dere heldige. Å ha problemer med mage/fordøyelse er ikke særlig hyggelig. Men det er mulig å ha det veldig bra og spise masse god mat når man finner ut av ha man tåler og tilpasser seg det 😊😋

Cassidy Tvillingene synes også at vi er heldige, at magene våre fortsatt er ok. Ved tanke på all den chilien vi kjører i oss.🌶️🌶️🤣🤣

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes også at vi er heldige, at magene våre fortsatt er ok. Ved tanke på all den chilien vi kjører i oss.🌶️🌶️🤣🤣

bare vent da dere blir eldre da får dere jevelskap

jeg har tålt å spille opp til 17 timer i nesten i et nå 15 min da kommer jevel skapet dere vet 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Det er vanlig å ha problemer med et-eller-annet i fordøyelsen og derav matinntak når man har aspergers/er på autismespekteret, vanliger enn for "vanlig-befolkningen" 😔

Ja, det kan godt være, jeg vet bare at lavt stoffskifte påvirker det ganske mye. Buhu 😥😝

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...