Diskusjon.no Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Problemene med Mills smartovner fortsetter inn i vinteren.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Mill er noe av det verste elektroniske rælet jeg har vært borti. Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Fasinerende hvordan Mill klarer å kødde det til gang på gang. Kanskje noen med kjennskap til selskapet vet mer? Er det dårlig arbeidsmiljø, ren inkompetanse eller rett og slett uflaks? 1 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 (endret) Quote – Tilfellet du refererer til her virker å være relatert til et spesielt tilfelle for en eldre generasjon ovner, hvor vi er i dialog med noen fåtalls kunder. Selv om dette er et lite antall, og alle våre ovner varmer uavhengig om de er koblet via app eller brukes manuelt, er vi ikke fornøyd før hver eneste kunde er tilfreds De er kanskje i dialog med et fåtall kunder, men det er fordi resten for lengst har gitt opp å kontakte support. Siste avsnitt vet jeg ikke hva skal bety at en gang. At ovnene ikke varmer når de er koblet i app er jo hele problemet artikkelen handler om. Mine ovner virket ikke online i snart to måneder, før de ble migrert. Etter migrering, har de jevnlig lyste rødt med "off" i display, og falt ut av appen. Når dette skjer, kan ikke wifi skrus av, og eneste mulighet for å bruke de manuelt, er å fabrikk resete de. Det artige da, er at eneste prosessen som virker for å få de inn i appen igjen med en wifi router laget etter 2005, kunne vært skrevet av Kafka, og innebærer blant annet to mobiler og hotspot. Endret 19. desember 2023 av likferd 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 vet ikke hvor mange mailer jeg har sendt frem og tilbake til Mill support. Har gitt opp.... Bare en så banal ting som "Refresh token incorrect". hver eneste gang man åpner appen må man logge inn fult brukernavn og passord. Talentløst. 1 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Aner ikke hva galningene har tenkt på når de bestemte seg for at "alt" skulle kobles til internett for å snakke sammen.. Det er mye fornuft i å isolere seg fra denne galskapen, og kjøre så mye som mulig offline. 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 20. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2023 Kakkelfant skrev (16 timer siden): Det er mye fornuft i å isolere seg fra denne galskapen, og kjøre så mye som mulig offline. Apper å online har definitivt blitt et rødt flagg for meg, så lenge det ikke er en pc av et eller andre slaget. Ovnen er superduper, men appen den funker ikke , og har ikke funka på over ett år. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2023 Kjøpte spesifikt en mill ovn uten app for å slippe styret. Hadde uansett måttet hatt den på gjestenett, kan ikke stole på sikkerheten til små løsninger som det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå