Gå til innhold

Hva kan du om GTA? Ta vår quiz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Erlend skrev (15 minutter siden):

Er ikke GTA 1 og 2 relevant i en quiz om GTA? 😀

Mulig jeg er litt for streng, men de to reagerte jeg mest på fordi det var så få spørsmål.

Det er ikke direkte irrelevant til GTA-serien nei, men selv om røttene til moderne GTA helt klart er GTA 1 og 2 så er det først i GTA 3 at spillet virkelig ble det GTA er kjent for. Mye takket være steget inn i en 3D-verden. Ganske imponerende hva de fikk til med tanke på hvor kort tid det var mellom GTA 1/2 og 3.

GTA 1 og 2 er som spirituelle forløpere i forhold til GTA 3 som på mange flere måter er likt GTA:VI som kommer snart. Hadde det vært 15-30 spørsmål så er det mer naturlig å kanskje ha 2-5 spørsmål om GTA 1 og 2, men når det kun var 5 så føltes det litt urelevant ut i forhold til hva GTA er og har vært siden GTA 3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Zeph skrev (1 time siden):

GTA 1 og 2 er dei første spela i serien. Med GTA 3 tok dei det over til 3D og det vart sjølvsagt noko heilt anna, men spirituell forløpar ville eg ikkje kalla dei.

Ellers hadde det ikkje gjort noko med litt fleire spørsmål.

Kanskje det blir feil begrep. Prototype/konsept kanskje? Det bare et såpass vanvittig hopp fra 2 til 3, i tillegg til at det ikke var så veldig lenge etter de originale. Det føles ut de første 2 bare var som en liten demo/proof of concept før de slapp det første ordentlige GTA.

Mulig dere har andre tanker om GTA 1 og 2 når de kom ut enn meg, men de fenget meg ikke veldig fra starten av så det påvirker nok synspunktet mitt også.

Lenke til kommentar

GTA 1 starta under namnet Race 'n' Chase der du opprinneleg skulle spele som politi i jakt på kriminelle. Dei fann ut at det ikkje var spanande nok, endra det til at du var den kriminelle og utvikla det vidare. Eg veit ikkje om DMA Design hadde 3D i tankane då dei utvikla GTA 1 frå 1995 til 1996, men dei eksperimenterte med 3D-spela Body Harvest og Space Station Silicon Valley, så det er ikkje utenkeleg at det var eit langsiktig mål.

GTA 2 vart gitt ut av Rockstar og Dan Houser (i dag CEO i R*) ville utvikle GTA vidare til 3D, som utviklarande prøvde seg litt på med GTA 2. I følgje Wikipedia var det lanseringa av PS2 som gjorde at utviklarande meinte at ei 3D-spel var mogleg. GTA 2 hadde lite innovasjon frå GTA 1, men det vart kanskje fanga litt av at dei ikkje klarte å overføre det til 3D.

GTA 1 var veldig stort for min del då det kom. Det vart gitt ut same året som Carmageddon og introduserte noko heilt nytt. Ikkje utenkeleg at det er det GTA-spelet eg har flest timar med. I første omgang var det ein 15-minuttars demo som det etter kvart kom ein crack til som gjorde at du kunne spele lengre. Internett var på full vei framover i 1997 så eg lasta ned ekstra kart til GTA 1, skins til bilar, våpen osv. Laga til og med nokre eigne skins. Hugsar framleis litt frå den tida: Death Car, Hamburger Car, Snowball City. Det vart laga ein god del innhald av fans ein kunne laste ned.

GTA 2 var òg stort, men eg hadde nok ikkje like mykje speletid med det som GTA 1. Mellom dei hadde eg i tillegg spelt GTA London ein del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...