Gå til innhold

Alternativ til Lineær TV for Nyheter


Anbefalte innlegg

Jeg liker å se på nyheter. Ikke bare norske nyheter, men mest på CNN, og litt EuroNews.

Men jeg synes det er veldig mye som sendes i repriser. Selv om CNN aldri sender repriser, så omtaler de nyhetene flere ganger, noen ganger med oppdateringer. De kan omtale en sak et helt døgn, men nesten ikke fortelle noe nytt.

Mens EuroNews, TV2 Nyhetskanalen sender nyheter i repriser hele døgnet.

Hva er alternativet for å få med seg nyheter annet enn disse kanalene?
Hvordan få med seg alt som har hendt det siste døgnet, av det som en interesserer seg for.
Grunnen til at jeg liker å se på CNN, er at de rapporterer ikke bare om nyheter i USA, men også hele verden.

Hvis man ønsker å få med seg mest mulig nyheter om hva som skjer i Europa, så er det vel ingen bedre enn EuroNews.

Jeg synes jeg kaster bort mye tid på repriser og skulle gjerne fått med meg mer av andre nyheter som skjer ellers der ute i verden.

Man kunne kanskje hørt på Podcasts, men jeg vil ha Video (faktisk se hva som skjer der ute).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten litt nervøs for å nevne det, men Twitter? Det er riktignok i hovedsak tekst og ikke TV-aktig video, stort sett. Men alt som skjer havner på Twitter, ofte før det dukker opp andre steder. Eller så kommer det veldig fort på Twitter hvis det rapporteres andre steder først.

Men så er det mye Fake News der også.

Lenke til kommentar
Deechon skrev (16 minutter siden):

Youtube? Det fins en drøss med kanaler som laster opp daglig oppdateringer der fra hele verden.

Jau, men det er så enormt mye med kanaler der. Gode og Dårlige.
Viktig å skille ut de dårlige, og de som leverer falske nyheter.

Søker man Top YouTube News Channels, så får man en ganske stor liste å gå gjennom.
Men man må vel begynne et sted uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...