Gå til innhold

Dette er vinnaren av «konsollkrigen» i Noreg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er personlig megafornøyd med Switch/PS5/PSVR2 komboen min. Utrolig mange timer jeg har brukt på de. Masse, masse gode spill. Er og lkar for en Switch 2 =)

"Nintendo, som alltid har stått litt på sidelinja i kappløpet om å ha den mest kraftige konsollen"

Mmmm... Etter Wii så har de holdt seg til svakere hardware, men var ofte ute med bedre hardware før det. Virker som folk "glemmer" den biten. Ellers tolker jeg hva dere skrev feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Chaos_Niddhogg said:

Er personlig megafornøyd med Switch/PS5/PSVR2 komboen min. Utrolig mange timer jeg har brukt på de. Masse, masse gode spill. Er og lkar for en Switch 2 =)

"Nintendo, som alltid har stått litt på sidelinja i kappløpet om å ha den mest kraftige konsollen"

Mmmm... Etter Wii så har de holdt seg til svakere hardware, men var ofte ute med bedre hardware før det. Virker som folk "glemmer" den biten. Ellers tolker jeg hva dere skrev feil.

Eg la inn ei lita presisering no, om at me meinte dei siste generasjonane 😉

Lenke til kommentar
iR' BR34K skrev:
3 minutes ago, Chaos_Niddhogg said:

Er personlig megafornøyd med Switch/PS5/PSVR2 komboen min. Utrolig mange timer jeg har brukt på de. Masse, masse gode spill. Er og lkar for en Switch 2 =)

"Nintendo, som alltid har stått litt på sidelinja i kappløpet om å ha den mest kraftige konsollen"

Mmmm... Etter Wii så har de holdt seg til svakere hardware, men var ofte ute med bedre hardware før det. Virker som folk "glemmer" den biten. Ellers tolker jeg hva dere skrev feil.

Eg la inn ei lita presisering no, om at me meinte dei siste generasjonane 😉

OK! Da er vi enige =) Alltid bra med skribenter som tar til seg litt kritikk. Jeg var virkelig litt usikker på hva du mente der =)
Lenke til kommentar

At Xbox "ligger bak" har nok mye med at Microsoft ikke bare har Xbox som sin gaming platform. Mange av de som ønsker seg inn i "Xbox verden" velger gjerne PC fremfor Xbox eller Xbox fremfor PC.

Når utvalget er større vil jo salgstallene være mindre per kategori.

Siden Sony kun tilbyr en konsoll vil alle som ønsker å være del av det teamet påtvunget en PS5.

Det blir nok mer riktig å ha en Microsoft vs Sony fremfor Xbox vs Playstation.

Og hvis man da tar alle som eier en gaming PC hvor Xbox appen er aktivert samt Xbox konsollene vs PS5 så regner jeg med at Sony ligger ganske så langt bak.

Lenke til kommentar
SX Focus skrev:

At Xbox "ligger bak" har nok mye med at Microsoft ikke bare har Xbox som sin gaming platform. Mange av de som ønsker seg inn i "Xbox verden" velger gjerne PC fremfor Xbox eller Xbox fremfor PC.

Når utvalget er større vil jo salgstallene være mindre per kategori.

Siden Sony kun tilbyr en konsoll vil alle som ønsker å være del av det teamet påtvunget en PS5.

Det blir nok mer riktig å ha en Microsoft vs Sony fremfor Xbox vs Playstation.

Og hvis man da tar alle som eier en gaming PC hvor Xbox appen er aktivert samt Xbox konsollene vs PS5 så regner jeg med at Sony ligger ganske så langt bak.

Dette var mildt sagt søkt logikk
Lenke til kommentar
2 hours ago, SX Focus said:

Og hvis man da tar alle som eier en gaming PC hvor Xbox appen er aktivert samt Xbox konsollene vs PS5 så regner jeg med at Sony ligger ganske så langt bak.

Da tar du nok feil. De siste uoffisielle tallene for Game Pass er 30 millioner. Sony har solgt over 40 millioner PS5.

Lenke til kommentar

Finnes det konsollkriger? 

Hvorfor må alt innen tech og gaming være så "cringe" i Norge? 

 

 

Gunfreak skrev (18 timer siden):

Jeg kunne tenkt meg en switch, har ikke spilt Mario siden Mario galaxy 1. Men syns virkelig ikke den dingsen er verdt....

Skal du spille på TV/PC skjerm eller må du ha håndholdt? 

Yuzu fungerer utmerket. 

 

Konsoll 👎

PC 👍

Endret av Kenhten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...