Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trenger enhet som kan koble til eksisterende wifi med ethernet..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thor. skrev (10 minutter siden):

https://classic.prisjakt.no/product.php?p=1492388&o=inkfrakt

Noe slikt vil fungere. Litt avhengig av behov for hastighet og lignende kan det hende du ønsker en raskere modell. Denne klarer nok det meste, og er billig.

hei :) jeg tror ikke denne vil fungere, for den må kobles opp med wps tror jeg, som sakt har jeg ikke fysisk tilgang til nettet.. trenger noe som denne, bare at den kan koble til nettet med ssid og passord... 

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (22 minutter siden):

Jeg har en slik en. Den kan ta imot WiFi og sende videre på ethernet-porter samt sende videre på WiFi.

https://www.multicom.no/linksys-re6500-ac1200-range-extender/cat-p/c/p7585098

tusen takk :) denne kan jeg logge meg på, å koble den til wifi nettverket, så vil jeg kunne koble meg på lan portene å få det wifi nettverket med kabel? om ja, så er det dette jeg trenger...

Lenke til kommentar
18 minutes ago, ticsyboy said:

hei :) jeg tror ikke denne vil fungere, for den må kobles opp med wps tror jeg, som sakt har jeg ikke fysisk tilgang til nettet.. trenger noe som denne, bare at den kan koble til nettet med ssid og passord... 

Neida. Du kan koble til med en mobil som har wifi (method 2). Der kan du legge inn nettverket repeateren skal koble seg til.

image.thumb.png.adda087605fe2b60e8eca80d6d9c43b4.png

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (1 minutt siden):

Han trenger motsatt. Han har kun tilgang til WiFi og vil ha en "overgang" til ethernet. AP-mode tar ethernet og sender ut WiFi.

Nei. Går fint an å gjøre det på denne måten. Routeren kobler seg som klient. 

Har selv en router som er tilkoblet trådløst som aksesspunkt til gjestemodusen på nettverket mitt, så jeg vet hva jeg snakker om. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...