Gå til innhold

Thai olje massasje


Anbefalte innlegg

Har bestilt tid til thai olje massasje, har litt stiv nakke og skuldre. Har aldri vært på noe slikt før og lurer på hva jeg skal ha på meg, bruker man shorts, truse eventuelt string truse, eller har man håndkle uten truse, noen som er erfarne brukere som kan gi råd.Ønsker ikke undertøy fullt med olje heller, har bare dyre truser som jeg ikke vil ødelegge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått sååå mye massasje, men de par håndfull gangene har jeg sluppet å kle meg naken for å bli massert.

For å komme til et sted som krever at man tar av bokseren er man på vei over til noe annet enn massasje.

Har vel eventuelt rulla litt bokserkanten. Tror ikke du skal regne med å ikke få noe olje på den, du blir tross alt klint godt inn med olje.

Skal du bare massere nakke og skuldre skal det nok gå fint med boksere som ikke tåler olje også.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Aiven skrev (24 minutter siden):

Dette er et skalkeskjul for prostitusjon. Jeg dømmer ingen, men greit å vite før du "prøver det". Hvis målet ditt faktisk er massasje og ikke å leie hore, ville jeg nok gått et annet sted.

Høres ut som at trådstarter er en kvinne, så tviler litt på at det er prostitusjon hun er ute etter. 

Men du har rett i at det ofte er et skalkeskjul for prostitusjon, men er nok en del som driver seriøst også. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
RRhoads skrev (6 minutter siden):

Høres ut som at trådstarter er en kvinne, så tviler litt på at det er prostitusjon hun er ute etter. 

Men du har rett i at det ofte er et skalkeskjul for prostitusjon, men er nok en del som driver seriøst også. 

Betviler at noen driver seriøst, basert på det jeg har hørt. Men skal aldri si aldri.

Lenke til kommentar
RRhoads skrev (På 8.9.2023 den 0.37):

Høres ut som at trådstarter er en kvinne, så tviler litt på at det er prostitusjon hun er ute etter. 

Men du har rett i at det ofte er et skalkeskjul for prostitusjon, men er nok en del som driver seriøst også. 

Jeg er ikke kvinne, men jeg er ute etter normal og seriøs massasje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Barbeint skrev (9 timer siden):

Jeg er ikke kvinne, men jeg er ute etter normal og seriøs massasje.

da bør du vel lete opp norske utdannede fysioterapeuter som tilbyr klassisk massasje og unngå "thai" i butikkskiltet. (selv om du sikkert kan få "seriøs" behandling på slike steder også, men da slipper du "mentale stresset" med lugubre omgivelser og annet klientell som er der i annet ærend)

hva det koster nå for tiden aner jeg ikke, men selvsagt dyrere enn thai-steder, så blir en økonomisk avveiing også hva man har råd til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aiven skrev (På 8.9.2023 den 0.11):

Dette er et skalkeskjul for prostitusjon. Jeg dømmer ingen, men greit å vite før du "prøver det". Hvis målet ditt faktisk er massasje og ikke å leie hore, ville jeg nok gått et annet sted.

Man kan fortsatt si neitakk og få en god massasje. Det er iallefall min erfaring. Sliter med ryggen til tider og har fått massasje i mange deler av verden, og ja noen ganger prøver de seg med happy ending. Men det er bare å takke fint nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...