Gå til innhold

bildet blir borte etter 1min-altibox


Anbefalte innlegg

har fått et merkelig problem,har tv gjennom altibox,når jeg ser på vanlige kanaler,så blir bildet borte etter ca 1min,ingen lyd/bilde.

skifter jeg kanal,så kommer bilde/lyd tilbake,men etter 1 min,så blir det borte igjen,går jeg innpå amazon prime og streamer,så har jeg både bilde/lyd.

noen som vet hva som kan være problemet her?har restartet både tv tuner,og hjemmesentral,samme problemet.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter noen timer med irritasjon,så kom det i hvertfall opp melding på mine sider på altibox at det er bortfall av tv kanaler i mitt området,så da satser jeg på at det blir i orden igjen til i morgen,og at blodtrykket senker seg litt igjen ettervert

Lenke til kommentar
Oter skrev (11 timer siden):

etter noen timer med irritasjon,så kom det i hvertfall opp melding på mine sider på altibox at det er bortfall av tv kanaler i mitt området,så da satser jeg på at det blir i orden igjen til i morgen,og at blodtrykket senker seg litt igjen ettervert

Altibox er ikke alltid så flinke til å varsle om feil. Selv ikke på nettsiden sin. Av og til når man ringer eller chatter får man "vi er kjent med feil i ditt område". 

Altibox har sine stabilitetsutfordringer av og til.

Alltid lurt å ta kontakt dit, når omstart av system ikke løser noe.

Hadde veldig mye trøbbel med Altibox i en periode på 6 måneder.  Desverre kan man ikke fritt velge leverandør. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...