Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Prettycare håndholdt støvsuger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd med Electrolux Well Q6.

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/tradlos-stovsuger/electrolux-well-q6-stovsuger-wq6140og-havgronn/299015

Den koster 1499,- på Elkjøp. Ta det med i beregningen.

Er kompisen din bare en velmenende kompis som mener han har gjort et godt kjøp, eller er det pyramidesalg?

Lenke til kommentar
plankeby skrev (44 minutter siden):

Power og andre har solgt tilsvarende til kr 1000-1500. Så jeg ser ikke helt fordelen med å handle den fra Ali....

Er er enig. Whitelabel er ikke automatisk skrot heller, men bedre å kjøpe samme kinagreia fra en norsk butikk enn utenlandske dropshippere.

Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (På 1.5.2023 den 18.13):

Jeg er fornøyd med Electrolux Well Q6.

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/tradlos-stovsuger/electrolux-well-q6-stovsuger-wq6140og-havgronn/299015

Den koster 1499,- på Elkjøp. Ta det med i beregningen.

Er kompisen din bare en velmenende kompis som mener han har gjort et godt kjøp, eller er det pyramidesalg?

Han har som jeg har forstått sett på tester på nett og funnet denne og snakket med importør av dette til Norge

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...
Jeg kjøpte denne støvsugeren basert på en «best i test» vurdering. Vær obs på at kundeservice «suger». Jeg fikk problemer med batteriet etter ca et år. Jeg tok kontakt med kundeservice, ble bedt om å sende en film. Jeg gjorde det, og til tross for fler purringer, har ikke fått respons siden.
 
Jeg anbefaler på det sterkeste å styre under denne leverandøren og kjøper heller hos en lokal bedrift.
 
Elendig kundebehandling 
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...