Gå til innhold

Hvor har du dine AirTags


Anbefalte innlegg

Hei. Fikk 4 Apple AirTags med holdere i gave. Men hvor bruker folk disse? Eg slengte en i jobb sekken, men må si det er sjeldent eg glemmer hvor den er. Tenkte eg kunne kanskje ha en på husnøkkelen men da tar de større plass i lommen. Og er det noe poeng å ha en liggende i bilen? Eg vet stort sett hvor bilen er, om den ikke blir stjelt?

Hvor har dere plassert dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  1. Nøkkelknippet - dette "mister" jeg hele veien(rettere sagt glemmer hvor jeg har lagt), så det bruker jeg ukentlig.
  2. Innsjekket bagasje når jeg reiser. Kan bli veldig nyttig. Har ikke fått bruk for det enda, men har vært borti situasjoner hvor jeg hadde trengt det før jeg fikk AirTags.
  3. Solbriller. Jeg bruker uansett "halskjede" til solbrillene mine, og de "mister" jeg hvertfall hele veien så jeg kjøpte raskt noe sånn som dette: https://www.iphonehuset.no/nomad-glassrem-airtag-35130.html?gclid=CjwKCAjw__ihBhADEiwAXEazJn0EOtL7gRaJYj-gaXKxpXkiJENviwnQxKrENYsn9zmVGhtbk-wWyRoCsuMQAvD_BwE
  4. Før jeg fikk nyeste AirPods med AirTag-funksjonalitet innebygd hadde jeg en case med AirTag-rom til disse. Også en ting jeg ofte legger fra meg og kan glemme av.
  5. Ellers på ting du er redd for skal stjeles eller du kan glemme av. Jeg har en veske til Nintendo Switch jeg glemte av på et hotell hvor jeg heldigvis hadde AirTag som da sa i fra at jeg hadde glemt den. Hvis du fortsatt har lommebok så er det jo nyttig. Jeg pleier å legge en litt skjult i jakkelommen når jeg drar på byen da jeg har en tendens til å miste disse.
Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke så mange gode bruksområder for AirTags slik jeg ser det. Men i mitt tillfelle er det ETT, og det er den trådløse nøkkelen til motorsykkelen. Den kan man lett glemme igjen, miste ut av lommen, eller legge de rareste steder. Og mister man denne når man er på tur så er man fucked. 
 

Derfor har jeg AitTag festet til denne. 

ellers, så kan man jo feste Air Tag til selve sykkelen, tråsykkelen etc. hvis noen stjeler den. Da får man en viss sporing eller informasjon om hvor man kan finne den. 

 

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (12 timer siden):

Innsjekket bagasje når jeg reiser. Kan bli veldig nyttig. Har ikke fått bruk for det enda, men har vært borti situasjoner hvor jeg hadde trengt det før jeg fikk AirTags.

Har merket at de begynner å ha forbud mot dette i enkelte flyselskaper utenlands.

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Markiii said:

Har merket at de begynner å ha forbud mot dette i enkelte flyselskaper utenlands.

Det har jeg ikke merket.

Har bare i løpet av siste uka hatt 2 fly med Qatar Airways, 2 med Malaysian Airlines og 1 med Vietnam Airlines. Har ikke hvert noe info med dem at det ikke er lov.

Har så langt i år flyd med Qatar, Malaysian Airlines, Vietnam airlines, thai airways, air asia, air china, iberia, Copa airlines, sas og Turkish Airlines og hvertfall ingen av de fly selvskapene har forbud. 

Har selv AirTag i kofferten, noe som er veldig kjekt. Hadde i fjor 2 ganger hvor bagasjen min ble forsinket, 1 gang fra Namibia og 1 gang fra Nepal. Det gjorde det veldig lett å få penger fra forsikring selvskapet med tanke på forsinket bagasje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...