Gå til innhold

Redfall er låst til 30 bilder i sekundet på Xbox Series X/S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Relativt lite team som forsøker seg på co-op i en semi-åpen verden. Er egentlig ikke overrasket over at de ikke har 60fps modus ved lansering. Litt skuffende er det selvfølgelig, men samtidig er det noe forståelig.

60fps er som regel mye bedre, men stabil 30fps har aldri vært en dealbreaker for meg uansett. Sporadiske slowdowns og spikes i frameraten er verre.

Lenke til kommentar
Jeg gikk fra å være PC gamer til konsollgamer, og var bortskjemt med å være vandt med 100+fps. Det tok lang tid før jeg klarte å venne meg til 60fps.. men 30fps i et førstepersonsspill blir nok håpløst for min del... Jeg må nesten gjøre et forsøkt da de fleste av mine venner spiller på PC og dette er jo crossplay.. men er redd for at jeg kommer til å bli uvel og bare slette hele spillet etter et par timer. Skuffende av Arkane, mtp CV-en deres så forventet jeg bedre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (19 minutter siden):

Skjønner ikke all hypen rundt dette spillet. Det ser ut vanvittig middelmådig ut. Men det er sikker bare meg..
30 FPS er brekningsmiddel uansett så jeg får teste det ut når performance mode kommer. Skal gi det en sjanse før Starfield kommer :) 
 

Det har da ikke vært noe særlig stor hype rundt Redfall? Snarere tvert imot ettersom markedsføringen rundt spillet ikke har vært god nok. 

Mange trodde jo at det var en L4D klone til å begynne med. Andre har fått det for seg at det er en Destiny-aktig looter shooter.

Personlig tror jeg det blir et helt ålreit spill. I 75-80 sjiktet på Metacritic eller noe sånt. Vomfyll mens man venter på Starfield.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette her skal altså lanseres midt i mellom Star Wars: Survivior og The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, virker som en noe kjip timing selv om det er en helt annen type spill ?

Spennende å se om dette blir nok en døgnflue i ett noe mettet (?) looter shooter marked.

Kun 30fps på dagens konsoller er jo nitrist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Mr. Pants skrev (2 timer siden):

Det har da ikke vært noe særlig stor hype rundt Redfall? Snarere tvert imot ettersom markedsføringen rundt spillet ikke har vært god nok. 

Mange trodde jo at det var en L4D klone til å begynne med. Andre har fått det for seg at det er en Destiny-aktig looter shooter.

Personlig tror jeg det blir et helt ålreit spill. I 75-80 sjiktet på Metacritic eller noe sånt. Vomfyll mens man venter på Starfield.

 Skal uansett teste det. Kan jo bli positivt overrasket, har skjedd før det når man går inn med lave forventninger. Hadde vært kjekt å fått en liten grunn til å bruke Xboxen før Starfield ja. Starfield har jeg store forventninger til, blir ikke det bra så går Series X på Finn.no. Men jeg har trua :)

Lenke til kommentar
Mala skrev:

Dette her skal altså lanseres midt i mellom Star Wars: Survivior og The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, virker som en noe kjip timing selv om det er en helt annen type spill ?

Spennende å se om dette blir nok en døgnflue i ett noe mettet (?) looter shooter marked.

Kun 30fps på dagens konsoller er jo nitrist.

Dead Island 2 har lansering 21 april. Star Wars har 28 april og Zelda har 12 mai. Så nei, ikke midt i mellom :)
Lenke til kommentar
phraze skrev (18 minutter siden):
Mala skrev (1 time siden):

Dette her skal altså lanseres midt i mellom Star Wars: Survivior og The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, virker som en noe kjip timing selv om det er en helt annen type spill ?

Spennende å se om dette blir nok en døgnflue i ett noe mettet (?) looter shooter marked.

Kun 30fps på dagens konsoller er jo nitrist.

Ekspander  

Dead Island 2 har lansering 21 april. Star Wars har 28 april og Zelda har 12 mai. Så nei, ikke midt i mellom :)

Vi snakker da om Redfall her og ikkje Dead Island 2 ;) Vet ikke hvorfor du fabler om Dead Island.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

Skjønner ikke all hypen rundt dette spillet. Det ser ut vanvittig middelmådig ut. Men det er sikker bare meg..
30 FPS er brekningsmiddel uansett så jeg får teste det ut når performance mode kommer. Skal gi det en sjanse før Starfield kommer :) 
 

MS sitt oppkjøp av Bethesda og Co har ikke akkurat vist de beste resultatene helt ennå, og tror neppe, fra både hva jeg selv synes om Redfall og hva jeg leser rundt om kring, at dette blir det store spillet heller. Blir nok Starfield som skal få noen nye GP aboer, ja. Hvor lenge de varer er en annen ting igjen. En SINGLE PLAYER Fallout hadde interesert meg.
Lenke til kommentar
Mala skrev:
phraze skrev (18 minutter siden):
Mala skrev (1 time siden):

Dette her skal altså lanseres midt i mellom Star Wars: Survivior og The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, virker som en noe kjip timing selv om det er en helt annen type spill ?

Spennende å se om dette blir nok en døgnflue i ett noe mettet (?) looter shooter marked.

Kun 30fps på dagens konsoller er jo nitrist.

Ekspander  

Dead Island 2 har lansering 21 april. Star Wars har 28 april og Zelda har 12 mai. Så nei, ikke midt i mellom :)

Vi snakker da om Redfall her og ikkje Dead Island 2 ;) Vet ikke hvorfor du fabler om Dead Island.

Sorry.. skal sørge for å slutte å røyke sokkene mine fremover...
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...