Gå til innhold

Får ikke registrert ny blekkpatron i HP Envy 7134


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HP Deskjet Printer Not Recognizing Ink Cartridge-How To Fix It-Full Tutorial

Originale blekkpriser er latterlige, min erfaring er at det går helt fint å bruke uoriginalt. Jeg kan anbefale goinks.

Om man vedlikeholdsprinter en sjelden gang får man ingen problemer med tørking. Printer man veldig mye er laser bra, blekkskrivere med reservoar er også økonomisk. Satte nettopp opp en Epson med reservoar som hadde stått i flere år, måtte ta en blekkskylling og noen hoderengjøringer, så var den oppe og gikk igjen.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
vidor skrev (11 timer siden):

I Norge er det generelt forventet å forhåndsbetale for slike tjenester, så ingen regner med å bli stoppet fra utskrift på denne måten. En kunne i det minste operert med en sluttfaktura og isteden for å la folk brenne inne med ubrukt blekk.

Denne måten å behandle folk på er etter min vurdering såpass dårlig at jeg helst holder meg unna slike selskap hvis jeg kan.

Når du kjøper skriveren så inneholder den blekkpatroner, og disse eier selvsagt du. Men når du inngår abonnement på blekk så er det ikke du som eier patronen - det er HP. Så når du sier opp avtalen så er det ikke du som brenner inne med ubrukt blekk, men det er HP. Kanskje du og andre bør lese hva som står i avtaler som dere inngår, og ikke bli sure i etterkant.

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (19 minutter siden):

Min erfaring er stikk motsatt. Utskriftene falmer etter et år og dysene tetter seg totalt etter få uker.

Du skriver ikke ut dåpsbildene med uoriginalt blekk, viktige bilder sender jeg inn. Ett av flere eksempler er min MP610, den har kjørt på uoriginalt blekk hele tiden. Tørr ikke tenke på hvor mye jeg har spart, har utskrifter som er flere år gamle som ikke har falmet, både tekst og bilder.

Både orignialt og uoriginalt blekk størkner, man må vedlikeholde, laser er utmerket til tekst og vedlikeholdsfritt.

Nå som man får 10 kroner per blekkpatron hos Clas Ohlson i pant har jeg tilnærmet gratis blekk.

MG7750 som ble nevnt, originalt blekk koster 800-1000+ for ett sett alt etter volum. Ett sett hos goinks koster 150ish, enda billigere blir det om man kjøper flere sett. 

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
zanta skrev (33 minutter siden):

Har du sjekket at printeren har nyeste firmware fra HP? Installer HP Support Assistant, legg inn skriveren, og se etter oppdateringer der.

Hoy!

Plutselig fungerer den igjen. Som du skriver, lastet ned HP Support Assistant, klikket på masse rart, og jammen fungerte den igjen. Det merkelige et at jeg forsøkte det samme via mobil appen, men det fungerte ikke...

Spent på hvordan det går neste runde når nye patroner blir levert.

Tusen hjertelig takk for all hjelp til alle som har kommet med forslag 😀

 

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (13 minutter siden):

Plutselig fungerer den igjen. Som du skriver, lastet ned HP Support Assistant, klikket på masse rart, og jammen fungerte den igjen. Det merkelige et at jeg forsøkte det samme via mobil appen, men det fungerte ikke...

HP SA er en enkel og stabil måte å holde greier fra HP oppdatert, jeg kjører den for både laptop og printer. Funker fint også dersom skriver er tilkoblet PC over wifi. Man finner drivere og firmware på HPs supportsider også, men da må man gjøre oppdateringene manuelt. Har aldri forsøkt dette fra mobilappen, kjører alltid fra PC.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...