Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 27


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ChopperRead skrev (Akkurat nå):

Som jeg skriver om du hadde quotet hele innlegget, mitt neste helg hadde det kanskje ikke blitt rødt. Det er slik vi får det med vårt elskede VAR.

Du redigerte innlegget etter at jeg trykket svar, så det var ikke med i det jeg svarte på.

Fremdeles ikke enig, slike taklinger blir så og si aldri rødt kort og da spesielt ikke denne sesongen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Golf'ern skrev (2 minutter siden):

Snytt for straffe også. Drittdømming!

Hvilken av de to situasjonene tenker du på? Jeg synes ikke den der Bruno blir felt er straffe, Soton-spilleren tar både ball og mann, og det er ikke noe stygt.

Den andre kan man ikke dømme straffe på etter handsreglene, så den er grei.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (3 minutter siden):

Du redigerte innlegget etter at jeg trykket svar, så det var ikke med i det jeg svarte på.

Fremdeles ikke enig, slike taklinger blir så og si aldri rødt kort og da spesielt ikke denne sesongen.

Jeg er ikke enig i at sånt er rødt, men jeg sier at det til tider blir det, alt etter humøret til var-dommeren :)

Lenke til kommentar
BIlly Bones skrev (1 minutt siden):

Tror VAR vektlegger fart og høyden på foten. Potensielt karriereødeleggende når han går inn slik. Klart rødt kort, men ikke alltid VAR dømmer på disse. 

Vanskelig å vektlegge noe som helst når det eneste man viser dommer er 1 sekund av hele situasjonen fra bare en vinkel. De får det til å se så mye verre ut på den måten så da vektlegger de åpenbart ikke fart i alle fall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (12 minutter siden):

Vanskelig å vektlegge noe som helst når det eneste man viser dommer er 1 sekund av hele situasjonen fra bare en vinkel. De får det til å se så mye verre ut på den måten så da vektlegger de åpenbart ikke fart i alle fall.

Ser ikke kampen, så fikk ikke med meg hvilke klipp dommeren fikk se. 

-

På tide at Arteta hviler litt spillere. Dette Fulham-laget har ikke mer å gi. 

Endret av BIlly Bones
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (13 minutter siden):

Hvilken av de to situasjonene tenker du på? Jeg synes ikke den der Bruno blir felt er straffe, Soton-spilleren tar både ball og mann, og det er ikke noe stygt.

Den andre kan man ikke dømme straffe på etter handsreglene, så den er grei.

Begge kan dømmes på. Den siste er vel mer klar. Men disse dumme handsreglene er jo ikke til å bli klok på.

Lenke til kommentar
Aldrack skrev (5 minutter siden):

MctM innpå var en gåte. Mister jo helt kontrollen på midten. Han klarer bare ikke involvere seg. Ut med Sancho også. Blir for veik og ubesluttsom. Få innpå noen som er mer direkte, feks Garnacho og Pelle!

Vi spilte med Bruno som eneste midtbanespiller. McT innpå var det eneste fornuftige byttet (da Fred antakelig ikke er 100% i dag). 

Garnacho og Pellistri er for urutinerte, trenger spillere som også bidrar vesentlig defensivt når vi spiller med 10 mann. Måtte evnt. blitt helt på slutten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
blured skrev (5 minutter siden):

Vi spilte med Bruno som eneste midtbanespiller. McT innpå var det eneste fornuftige byttet (da Fred antakelig ikke er 100% i dag). 

Garnacho og Pellistri er for urutinerte, trenger spillere som også bidrar vesentlig defensivt når vi spiller med 10 mann. Måtte evnt. blitt helt på slutten. 

Helt uenig. Vi mistet kontrollen når MctM kom innpå. Han klarer bare ikke tempo eller forstår nok.

Heldigvis er Ten Haag enig i at vi trenger mer sprut fremover! 

Lenke til kommentar
blured skrev (6 minutter siden):

Garnacho og Pellistri er for urutinerte, trenger spillere som også bidrar vesentlig defensivt når vi spiller med 10 mann. Måtte evnt. blitt helt på slutten. 

Kom tidligere enn jeg trodde. Men når det ikke tas returløp på den siste kontringen til Soton, er det vel på tide. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...