Gå til innhold

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom fikk ny eksplosiv trailer – se den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sweinar skrev:

Vurder kjøp av Nintendo kun pga jeg gjerne skulle spilt Zelda. Har ikke funnet noe spill som fenger etter jeg ble ferdig med Elden ring. Ettersom jeg har forstått er BOTW et vanvittig bra spill, oppfølgeren ser jo også lovende ut!

Botw er eneste jeg har spilt på Switch, +bittelitt Mario Kart, og det er absolutt verdt det.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 hours ago, sweinar said:

Vurder kjøp av Nintendo kun pga jeg gjerne skulle spilt Zelda. Har ikke funnet noe spill som fenger etter jeg ble ferdig med Elden ring. Ettersom jeg har forstått er BOTW et vanvittig bra spill, oppfølgeren ser jo også lovende ut!

Hadde nok satset på å lånt med en venn heller, evt kjøpt spillet som «takk». 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Full forståelse for at mange likte botw, men for min del klikket det aldri etter å ha forsøkt å starta ny save 3-4 ganger. Kombinasjonen av våpen/utstyr som ødelegges og endeløse tomme sletter fungerte ikke for meg. Samme "kjedelige"

(subjektivt) fargepaletten gjorde også sitt til at hele spillet bare ble et stort mehh..

Skal sies jeg aldri har vært noen Nintendo fyr og har null nostalgi for serien, men ga det nå et forsøk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
GimleSag skrev:
3 hours ago, sweinar said:

Vurder kjøp av Nintendo kun pga jeg gjerne skulle spilt Zelda. Har ikke funnet noe spill som fenger etter jeg ble ferdig med Elden ring. Ettersom jeg har forstått er BOTW et vanvittig bra spill, oppfølgeren ser jo også lovende ut!

Hadde nok satset på å lånt med en venn heller, evt kjøpt spillet som «takk». 

Har en 4 åring som kan komme til å bli brukt som unnskyldning for innkjøp av Nintendo når jeg selv har en Xbox🙈
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
sweinar skrev:
GimleSag skrev:
3 hours ago, sweinar said:

Vurder kjøp av Nintendo kun pga jeg gjerne skulle spilt Zelda. Har ikke funnet noe spill som fenger etter jeg ble ferdig med Elden ring. Ettersom jeg har forstått er BOTW et vanvittig bra spill, oppfølgeren ser jo også lovende ut!

Hadde nok satset på å lånt med en venn heller, evt kjøpt spillet som «takk». 

Har en 4 åring som kan komme til å bli brukt som unnskyldning for innkjøp av Nintendo når jeg selv har en Xbox🙈
God grunn! Selv om Nintendo er mye en 30/40+ åring i main appell, har den virkelig mye bra for barn, så unnskyldingen er mer enn god nok. :D Breath of the Wild er nok mer voksen enn Mario Odyssey f.eks. men det trenger jo ingen vite. ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
sweinar skrev:

Vurder kjøp av Nintendo kun pga jeg gjerne skulle spilt Zelda. Har ikke funnet noe spill som fenger etter jeg ble ferdig med Elden ring. Ettersom jeg har forstått er BOTW et vanvittig bra spill, oppfølgeren ser jo også lovende ut!

Vurderer du å kjøpe Nintendo? Hvor faen rik er du? De er jo verdt typ 95 milliarder dollar. Men om du er så rik synes jeg du lett kan sponse et par pils på meg.
Lenke til kommentar
Felvinter skrev:

Trenger at dette spillet skroter den elendige slitasjemekanismen på utstyr. Det er en av de aller dårligste mekanismene i et spill jeg noen gang har vært borti. 

Uenig. Om det var i andre spill, ja, men hele BOTW handlet jo om at du skulle overleve i villmarka med det du fant. Fant du et dårlig våpen, så bruk det så lenge du kan. Om du skulle ha et(t) våpen som holder mot alt mulig hadde det ødelagt "villmarka" følelsen. Samme med klatringen og regn eller finne råvarer til ting. Det de kan gjøre, og det håper jeg de gjør, er å videreutvikle disse ideene. Noe jeg tror de gjør.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:
sweinar skrev:

Vurder kjøp av Nintendo kun pga jeg gjerne skulle spilt Zelda. Har ikke funnet noe spill som fenger etter jeg ble ferdig med Elden ring. Ettersom jeg har forstått er BOTW et vanvittig bra spill, oppfølgeren ser jo også lovende ut!

Vurderer du å kjøpe Nintendo? Hvor faen rik er du? De er jo verdt typ 95 milliarder dollar. Men om du er så rik synes jeg du lett kan sponse et par pils på meg.
Beklager men jeg kjøper ikke alkohol til barn, ulovelig er det dessuten også.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...