Gå til innhold

Anmeldelse: Dead Space

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sjørøver skrev:

Fint at de har fått det til, kommer nok til å spille det før eller siden. Men, kunne de ikke lagd noe nytt og originalt i det samme universet?

Det har de allerede gjort med Callisto's Protocol i fjor :)
  • Liker 2
Skrevet
seigmann444 skrev (7 timer siden):
Sjørøver skrev (8 timer siden):

Fint at de har fått det til, kommer nok til å spille det før eller siden. Men, kunne de ikke lagd noe nytt og originalt i det samme universet?

Annet univers.

Skrevet
Sjørøver skrev (20 timer siden):

Skal ikke se bort i fra at det kommer noe nytt etter hvert. Eventuelt at den neste remaken gjør flere endringer sammenlignet med originalen.

Dead Space 3 er ti år gammelt og jeg kan forstå at Motive ikke ville gå tilbake til den samme kontinuiteten etter hvordan det ble mottatt. Ved å remake DS1 har Motive gjort seg mer personlig kjent med universet og har nå et bedre grunnlag for å utvikle serien videre. Dog kanskje mer sannsynlig at vi får en remake av DS2 om noen år.

• Liker 1
Skrevet
seigmann444 skrev:
Sjørøver skrev:

Callisto.... snakk om rote til en spill som kunne vært meget bra. Ble spillt under en time også returnert. Kommer ikke til å kjøpe det igjen selv om det skulle komme på tilbud. Ble en av årets store skuffelser for min del. Dead Space er jo milevis foran Callisto.
  • Liker 1
Skrevet

Folk er heldigvis forskjellig! Jeg digget Callisto og syntes også DS1 er nydelig, så for min del så likte jeg dem ganske nøyaktig like godt.

• Liker 1
Skrevet

Etter fjorårets største skuffelse, The Callisto Protocol, så er det en sann glede med en svipptur innom USG Ishimura! Fantastisk spill, upåklagelig klam stemning og jeg koser meg rett og slett kjempe mye :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...