Gå til innhold

– The bird is freed


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9 minutes ago, Snikpellik said:

Ja, den er blitt halvveis åpnet igjen i dag etter kritikk.

Jeg tipper at disse parodikontoene som har havnet i trøbbel bare er litt forvirring rundt håndheving av det nye regelverket fra Twitter-ansatte. Gi dem noen få dager så tenker jeg at alle kontoene som er blitt sperret for dette er åpnet opp igjen og ingen nye kontoer blir bannlyst for slikt. 

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (36 minutter siden):

Jeg tipper at disse parodikontoene som har havnet i trøbbel bare er litt forvirring rundt håndheving av det nye regelverket fra Twitter-ansatte. Gi dem noen få dager så tenker jeg at alle kontoene som er blitt sperret for dette er åpnet opp igjen og ingen nye kontoer blir bannlyst for slikt. 

Det tror ikke jeg. TOS-en er oppdatert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror det er åpenbart for de fleste at Elon Musk mangler en klar strategi for det selskapet han kjøpte for 450 milliarder kroner. Han har null kunnskaper om hvordan drive et sosialt medium som Twitter og tar ting på sparket etterhvert som det går opp for ham hva det dreier seg om.

For hver runde med sprell så blir markedet litt mer skeptisk, tapene større og Elon Musk går mer og mer av hengslene. De eneste som synes dette er noe som helst bra er tullinger som annonsører ikke vil assosiere seg med. Samt de av oss som synes det er fornøyelig å se dette selvdestruktive klovne-showet live.

Fire Trash GIF

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
16 hours ago, debattklovn said:

Meanwhile in reality: 
 

 

Hadde vært interessant å se detaljene om trafikk. Twitter har i lengre tid slitt med at trafikken ikke er reell (søk på bots + twitter på google scholar for å få et innblikk i hvor massivt dette er dokumentert), så mengde trafikk er i denne sammenhengen et dårlig målepunkt. I tillegg er nevnte person på samtlige sider av bordet. 

Endret av The Very End
  • Liker 2
Lenke til kommentar
26 minutes ago, Nautica said:

Hva var det som ble sagt igjen når Trump ble suspendert , jo twitter er et privat selskap og dem kan gjøre akkurat som dem vil.

Men hva er det Twitter (les: Musk) vil?

Er det ubegrenset ytringsfrihet innenfor lovens rammer (- som han sa før overtakelsen -), eller er det "ytringsfrihet så lenge du ikke gjør narr av Elon Musk"? Eller er det noe annet? Hvor lenge skal Twitter være i denne turbulente fasen der reglene endres hver dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
nebrewfoz skrev (26 minutter siden):

Men hva er det Twitter (les: Musk) vil?

Er det ubegrenset ytringsfrihet innenfor lovens rammer (- som han sa før overtakelsen -), eller er det "ytringsfrihet så lenge du ikke gjør narr av Elon Musk"? Eller er det noe annet? Hvor lenge skal Twitter være i denne turbulente fasen der reglene endres hver dag?

Twitter er eksakt sånn som det har vært fra den spede begynnelsen, spillereglene forandres etter egen godtbefinnende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...