Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er vel heller ikkeno kremside:

www.cbelektro.no

Vil ikke kalle det en kremside, men de får jo frem det viktigste... den var en del bedre enn mange andre sider somhar blitt vist her, jeg nevner i fleng: Arne, kim, Osterøy og Arngren... minner meg om det første "designet" jeg lagde da jeg lærte meg html....

 

EDIT: Jeg så på siden til Arne en gang til og kan bare si én ting : LMAO :laugh::laugh: kommer ikke over hvor dårlig den er! så også på koden... han kunne jo lagd <ul> på hva han likte, men neida, la oss ta <br> etter hvert j***a ord! jaja, noen har det, andre ikke :p

 

Jeg er kanskje ikke den som bør uttale meg mest om koding, da jeg er ganske blåst når det gjelder det, men jeg kan da litt...

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Han der arne var jo dum som ett brød.....

 

For det første skriver han

BILDE A MEG PÅ FEST!!! (måtte klippe a kaptein øgleberg ve Sidn a, for han e så støgg!)

Han var ikke så smellvakker selv....

 

Neste var at han skriver på hjemmesida si at han "knuller" andre jenter.

Jeg skal vedde 100 kr på at han sa hjemmeside adressa si til dama uten å tenke seg om.

 

Ble bare verre å verre desto mer en leste.

 

Haha

 

DanielP

 

Her er en side.tk

Lenke til kommentar
Denne overgår vel det meste og har vært oppe flere ganger før. At det er en seriøs nettbutikk som reklamerer landet rundt gjør det enda verre.

 

EDIT: *få vondt i hodet*

Å herre! Det frista faktisk å sende en mail til dem, og si at det ikke gikk ann å ha en sånn hjemmeside når man var en seriøs butikk!

Men, fant ikke mail-adressa :scared:

Lenke til kommentar
Denne overgår vel det meste og har vært oppe flere ganger før. At det er en seriøs nettbutikk som reklamerer landet rundt gjør det enda verre.

 

EDIT: *få vondt i hodet*

Å herre! Det frista faktisk å sende en mail til dem, og si at det ikke gikk ann å ha en sånn hjemmeside når man var en seriøs butikk!

Men, fant ikke mail-adressa :scared:

Hehe, det gjorde jeg en gang, kunne bare ikke takle den fæle siden. Arngren svarte med at han takket for konstruktiv kritikk (wtf? Jeg slang jo bare drit om siden) og han skrøt jo også litt av hva han tjente og greier.

 

Skjønner ikke at han ikke ser hvor fæl siden hans egentlig er.. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...