Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele denne tråden får meg til å få lyst til å lage en side (med godt og validert design selvsagt) hvor jeg kan hakke ned på/irritere meg over hvordan store, seriøse sidene, som f.eks VG.no, Aftenposten.no osv., ikke kan ha validerte sider. Ja, selv ikke sourcecode.no er 100% "korrekt"... :scared:

Finnes det i det hele tatt noen større seriøse sider (utenom w3schools.com selvsagt) som kan skilte med 100% validert html-kode?

Jeg kan iallfall ikke finne noen :angry:

 

Edit: skriveleif

 

Edit #2:

Eller enda bedre; lage en siden hvor man opplyser om HVORDAN lage god kode, dermed sender man selvsagt ut emailer (med link selvsagt) til sidene det gjelder og påpeker faktumet at siden suger :evil:

Endret av ernie85
Lenke til kommentar
Tenkte vi kunne lage en liste over noen fæle sider :p :

 

For eksempel denne

og denne

 

Den førstnevnte hadde jo vært fint å tatt med på UFC :yes:

Nå gadd jeg ikke lese fire sider med poster, så det kan godt hende noen har poengter dette før...

 

men jeg vil tippe disse sidene er fake...dvs ikke laget av arne og kim...

 

hvis du f.eks. går på http://home.c2i.net/sstroemm/arne/ så står det:

TING EG HATAR

FEITE DAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

homoar

 

går du samtidig på http://home.c2i.net/sstroemm/ så står det:

Jeg har nå dedikert denne websiden til Jon, han jeg

elsker høyere enn noen annen!

 

Til Jon:

 

Jeg elsker deg!

 

Med klem fra Arne.

 

Tviler litt på at det er denne arne som har laget disse sidene da...(hvis ikke han plutselig kom ut av skapet og glemte å fjerne den gamle siden)...

 

;)

Lenke til kommentar

Jeg vil skyte inn et lite selvforklarende lite avsnitt fra en av de første sidene her i innlegger:

[PASTE] I do not have a Girl Friend but i am looking for one. If you want to be my girlfriend you can Email me. my Adres is at the bottem of This Page! [/PASTE]..var det noen som nevnte desperasjon og dametekke i sammenheng?

Endret av Patience
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...