Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får jeg legge til noe?

TING EG LIKAR:

damar med svære Daiar hehe (når damen ser Dette blir hon sur lol......)

FEST

DRIKKE (helst SPRIT lol hehe)

BEIBZ

å Snakke på mIRCEN (eg e på #BERGEN #FANA å #NORGE lol eg kallar meg HABBEN)

BEIBZ hehe

jentar så e lett på Trådn hehehehe lol

å og FESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D E D SOM E MENIGEN ME LIVE!!!!! Å HA DE FETT!

Lenke til kommentar
Får jeg legge til noe?
å og FESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange forveksler «å» og «og», men denne karen har faktisk byttet dem om fullstendig. Godt gjort!

Lenke til kommentar
Han der arne var jo dum som ett brød.....

 

For det første skriver han

BILDE A MEG PÅ FEST!!! (måtte klippe a kaptein øgleberg ve Sidn a, for han e så støgg!)

Han var ikke så smellvakker selv....

Kanskje han mener at den fyren ved siden av var stygg i forhold til seg selv. Altså en ork eller noe lignende :D

Lenke til kommentar

ok dette er kanskje litt dårlig gjort siden det er en kompis av meg som har laget den, men jeg har fortalt han min mening om den altfor mange ganger gjennom årenes løp og da han ennå ikke har fjernet mener jeg det er rett og rimelig og nevne den som et eksempel i en post som dette:

http://home.no.net/jmarlund/

 

forøvrig er det link der til en av mine aller første websider (jeg er da "petter aas" på linkesiden hans), men jeg kom ikke inn på den selv, så tror ikke den eksisterer, hvis noen derimot finner den så gir jeg full tillatelse til å le av hva enn som finnes der...

 

 

 

 

Edit: fixet url...

Endret av magikern
Lenke til kommentar

må vel nesten legge ut denne da... er en i klassen min som har lagd den,så jeg føler egentlig det er litt dårlig gjort! men jeg synes den er så vanvittig dårlig!

 

Pass på "splashen" på første side... istedenfor å lage bildet som link til siden, har han faktisk lagt link under! bildet er altfor stort også, jeg må scrolle litt for å komme ned til linken, og jeg har 1280x1024... det er også mange skriveleifer, han har dysleksi! :p

 

Grønnsaksgutta

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...