Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Skrevet
Aaaarghh! En million popups! Og en irriterende animert .gif-bakgrunn!  :scared:

Aah... La ikke merke til pop-ups engang! Haha! LOL @ de som bruker IE! new_stupid.gif

Nåså. Jeg bruker IE, og med Meaya Pop-Up-killer merker jeg ikke døyten (bortsett fra at det blinker litt på oppgavelinja, noe jeg kan bestemme selv).

Gidder ikke laste ned noe annet. IE funker fett. Tanken har faktisk slått meg med å laste ned FireFox i helgen ellerno, bare for å teste.. ;)

At folk bruker browser med reklame er meg et spm. Ikke pokker om jeg skal ha en browser som har en reklamebanner spladrende rundt på skjermen. Med den angsten folk her har mot reklame på websider, popup osv syns jeg det er rart at de bruker slikt. :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor skal reklame i browser være ille? Sitter med Opera og meker ikke en ting til reklamen.

Fordi jeg liker ikke å ha reklame jeg ikke har bedt om midt i synsfeltet mitt når jeg surfer. Det tar unødvendig plass.

Skrevet

Jaja. Jeg har ihvertfall kjøpt Opera, så jeg har ikke noe reklame, og Opera er jo hundre tusen ganger bedre enn IE, og det vet du jo, Marvil. Alle som lager hjemmesider vet jo dette.

Skrevet (endret)

hahaha!!! #hamar gutta jo.. ;) (og ottestad da... :p )

hmmm... 60% av folka der er jo venner av meg jo... :scared::no::cry:

Endret av cfenzo
Skrevet
Leste i VG om en nyoppstartet nettsted som heter ConservativePunk.com - Lite pen side må jeg si... Legg merke til bakgrunnen + teksten som fortsetter under det som ser ut til å være en footer... :dontgetit:

Var ikke spesielt stygg.

Ang. tekst som fortsetter under "footer":

Continued Below...

Skrevet
Noen som er klar for litt morgen kvalme?

ugh

Noe av det verste jeg har sett på nettet.

Linken er dødere enn myggen jeg klasket i fjor sommer..

Skrevet

ugh

Funker for meg. Animert gif-fyrverkeri og endlesslove.mid... :no:

Skrevet

ugh

Det du ikke vet om den myggen er at det er den første myggen som mottok munn til munn og hjerte kompresjon av en annen mygg. Så det så!

Ja...

Skrevet (endret)

Usj...bare MÅ nevne denne. Ikke av de styggeste, men allikevel.

Take a look: http://www.easyg.com/

Og hvis du trodde forsiden var ille, ta en titt på en av de andre sidene. For et fargevalg...

Ps: det er lyd på siden også.

Endret av ernie85
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...