RazorSharp0001 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Arva: Meiner nordlendingar subsidierer nettleiga i sør https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/nettselskapet-arva-atvarar-mot-energidepartementets-forslag-om-flaskehalsinntekter-1.17674196
Jotun Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden HF- skrev (49 minutter siden): Går mot rekord i straumeksport Håper det! Norge er så gode 💪💪💪💪
Simen1 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden HF- skrev (1 time siden): Går mot rekord i straumeksport Er det ikke liiitt gammelt nytt? Bare vær obs på at SSB og Statnett regner på forskjellige måter. Hvis jeg sammenligner 2024 så får de to ulike kildene ganske forskjellige tall. Jeg vet ikke hvorfor, så det hadde vært fint om noen av dere vet og kan dele kunnskapen.
Simen1 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Magasinstatistikken for uke 48 kom i går. Det er ingen overraskelser, alt gikk omtrent så mye ned som det er vanlig for årstida.
HF- Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Simen1 skrev (19 minutter siden): Er det ikke liiitt gammelt nytt? Bare vær obs på at SSB og Statnett regner på forskjellige måter. Hvis jeg sammenligner 2024 så får de to ulike kildene ganske forskjellige tall. Jeg vet ikke hvorfor, så det hadde vært fint om noen av dere vet og kan dele kunnskapen. Går fortsatt mot rekord i straumeksport 1
qualbeen Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden RazorSharp0001 skrev (4 timer siden): Arva: Meiner nordlendingar subsidierer nettleiga i sør https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/nettselskapet-arva-atvarar-mot-energidepartementets-forslag-om-flaskehalsinntekter-1.17674196 Ha ha, ser de ikke ironien? Klage på at andre landsdeler indirekte (visstnok) blir subsidiert, samtidig som de er fra en landsdel som i alle år beviselig får subsidiert strøm! Folk i Nordland, Troms og Finnmark har fritak fra mva på energi. (Til forskjell fra alle oss andre!) Og dette har vært på toppen av historisk sett den landsdelen med lavest energi-pris. Tror ikke folk fra NO2 klarer å hoste opp veldig mye sympati for denne påståtte subsidieringen 😵💫😉 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå