Gå til innhold

Will Smith og "slaget"


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Har ikke fulgt så mye med på disse kjendisnyhetene, men har fått med meg at han angrer med tårer i øynene og er klar for å "snakke"... det står jo i tabloidene, trenger ikke lenger gå til Se og hør for slikt.

Men, hvordan vet man egentlig at en god skuespiller mener det han sier? Will Smith er jo en ganske god skuespiller, som sikkert kan fremkalle tårer på kommando. Ikke at han nødvendigvis gjør det, jeg bare syns hele greia er litt latterlig.

Og, er det flere enn meg som syns hele opptrinnet med "slaget" virker som en "farse"? Virket veldig dumt og påtatt. "Ikke si navnet til kona mi" etc... maken til tullball disse kjendisene driver med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
4 hours ago, Powertrainer said:

Virker som mange av de lever i sin egen boble. Det slaget var jo helt absurd, virket som han spilte en filmrolle. Er vel kanskje et bevis på hvor miljøskadet man kan bli av kjendisstatusen.

Kanskje skuespillere alltid spiller en rolle? Hvem vet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
5 minutes ago, Powertrainer said:

Eller at de tror at det aldri spiller noen rolle hva de gjør😄

Det kan man også si, det har jeg ikke tenkt noe over. Jeg kjenner ingen skuespillere, men det virker jo rart om de ikke hadde klart å spille en rolle hele tiden når de klarer det på settet... men det er vel mange "takes" for å få det bra, kanskje. De som spiller på teater, live opptredener, det er nok ikke det samme som å spille mange vidt forskjellige personligheter i ulike filmer. Det er nok en jobb, som de må prøve hardt for å greie å få bra.

Lenke til kommentar
Siesta-mann skrev (2 minutter siden):

Det kan man også si, det har jeg ikke tenkt noe over. Jeg kjenner ingen skuespillere, men det virker jo rart om de ikke hadde klart å spille en rolle hele tiden når de klarer det på settet... men det er vel mange "takes" for å få det bra, kanskje. De som spiller på teater, live opptredener, det er nok ikke det samme som å spille mange vidt forskjellige personligheter i ulike filmer. Det er nok en jobb, som de må prøve hardt for å greie å få bra.

Jeg jobber daglig med skuespillere. Det er ikke sånn at skuespillere bare "spiller en rolle" sånn uten videre her og der nei. Skuespill, spesielt på kamera er et samarbeid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Will Smith er nok helt ute å kjøre. Han er scientolog. Eller pleide iaf å være det. Tror på ufoer. 

Han innrømmer å bruke knark og hallusinogener i nyere tid. Snakker enormt mye om å "finne seg sjæl", slik folk med lite selvinnsikt driver med for å virke dyp.

 Folk fra videregående skole som kjenner ham sier at han var en enkel sjel med mye karisma som berodde på at andre han knyttet seg til skulle gi ham retning. Dette er så klart bare rykter.

Tipper han har vært på en eneste lang egotrip siden fresh prince dagene frem til ca After Earth, som ikke bare floppet men floppet med sønnen hans. Kun omgitt av ja folk, utnyttere og 0 ekte venner. Barna hans virker helt spacet. Familiestrukturen hans virker dysfunkajonell. Kona hans hadde jo denne utrosaken med sønnens kompis.

Begynner vel å bli tydelig at bak fasaden som hip musiker og macho skuespiller bor det en heller patetisk type uten ror eller styring, som blåser dit vinden blåser han. Selvbildet virker kjempelavt. Han står ikke for noe og prøver enhver tid å gjøre det som han innbiller seg forventes av ham

Og siden han godtar så mye dritt fra kona, blant annet gå på hennes eget tv show og prate om utroskapen hennes måtte det vel til slutt skumme over når det kom 'nye' mobbere til, som Rock. 

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
14 minutes ago, Snikpellik said:

Jeg jobber daglig med skuespillere. Det er ikke sånn at skuespillere bare "spiller en rolle" sånn uten videre her og der nei. Skuespill, spesielt på kamera er et samarbeid.

Nei, men om de "i dagliglivet" også spiller en rolle, tenkte jeg. Kanskje alle gjør det, bare at de fleste ikke evner å spille andre roller enn "hovedrollen". :p Hvem vet.

9 minutes ago, Regenburg said:

Will Smith er nok helt ute å kjøre. Han er scientolog. Eller pleide iaf å være det. Tror på ufoer. 

Han innrømmer å bruke knark og hallusinogener i nyere tid. Snakker enormt mye om å "finne seg sjæl", slik folk med lite selvinnsikt driver med for å virke dyp.

 Folk fra videregående skole som kjenner ham sier at han var en enkel sjel med mye karisma som berodde på at andre han knyttet seg til skulle gi ham retning. Dette er så klart bare rykter.

Tipper han har vært på en eneste lang egotrip siden fresh prince dagene frem til ca After Earth, som ikke bare floppet men floppet med sønnen hans. Kun omgitt av ja folk, utnyttere og 0 ekte venner. Barna hans virker helt spacet. Familiestrukturen hans virker dysfunkajonell. Kona hans hadde jo denne utrosaken med sønnens kompis.

Begynner vel å bli tydelig at bak fasaden som hip musiker og macho skuespiller bor det en heller patetisk type uten ror eller styring, som blåser dit vinden blåser han. Selvbildet virker kjempelavt. Han står ikke for noe og prøver enhver tid å gjøre det som han innbiller seg forventes av ham

Og siden han godtar så mye dritt fra kona, blant annet gå på hennes eget tv show og prate om utroskapen hennes måtte det vel til slutt skumme over når det kom 'nye' mobbere til, som Rock. 

 

Åja, det visste jeg ikke. Det hørtes litt trist ut.

Lenke til kommentar
Siesta-mann skrev (2 minutter siden):

Nei, men om de "i dagliglivet" også spiller en rolle, tenkte jeg. Kanskje alle gjør det, bare at de fleste ikke evner å spille andre roller enn "hovedrollen". :p Hvem vet.

Skjønte det. Svaret etter min erfaring er et rungende nei. Mange er nok så vant med å se skuespillere bare på film og i roller at de tror de skuespillere bare kan "spille" når de vil, om de vil.

Ellers kan man jo filosofere om vi alle spiller en rolle, tar på oss ulike roller ut fra hvem vi er sammen med, hvor vi er osv, men det blir nok en psykologi-diskusjon og ikke en skuespiller-diskusjon :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

For dem som ikke har sett det. Smith gale kone ser så klart på seg selv som kjendis, selv om hun aldri ville vært relevant uten å være kona hans. Hun fikk et tv show gjennom kontaktene hans og brukte første episode til å prate om utroskapet sitt, for å lage blest om programmet sitt. Helt kynisk. Smith lider åpenbart store sjelekvaler under intervjuet, mens hun ler og smiler. 

Hun datet vel også Tupac en uke eller noe sånt før han tok en pump and dump på henne. Har hele forholdet til Smith pratet offentlig om dette og hvordan Tupac var hennes egentllge store kjærlighet. Ikke rart det renner over for Smith av og til.

Selv tror jeg han er latent homofil. Som kanskje Tom Cruise også. Og i mer aktiv grad deres medscientolog Travolta. Derfor disse rare følelsesmessige forholdene til kvinner og få damehistorier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
35 minutes ago, Snikpellik said:

Skjønte det. Svaret etter min erfaring er et rungende nei. Mange er nok så vant med å se skuespillere bare på film og i roller at de tror de skuespillere bare kan "spille" når de vil, om de vil.

Ellers kan man jo filosofere om vi alle spiller en rolle, tar på oss ulike roller ut fra hvem vi er sammen med, hvor vi er osv, men det blir nok en psykologi-diskusjon og ikke en skuespiller-diskusjon :) 

De fleste "etter-aper" andre i stor grad, og hvis det er flere til stede så vil man nok etter-ape den man har høyest grad av respekt for.

Lenke til kommentar
Siesta-mann skrev (1 time siden):

Det kan man også si, det har jeg ikke tenkt noe over. Jeg kjenner ingen skuespillere, men det virker jo rart om de ikke hadde klart å spille en rolle hele tiden når de klarer det på settet... men det er vel mange "takes" for å få det bra, kanskje. De som spiller på teater, live opptredener, det er nok ikke det samme som å spille mange vidt forskjellige personligheter i ulike filmer. Det er nok en jobb, som de må prøve hardt for å greie å få bra.

For alt vi vet så øvde han på en rolle til neste film😁

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
7 minutes ago, Powertrainer said:

For alt vi vet så øvde han på en rolle til neste film😁

Det virket underlig og som en øvelse ja. Veldig påtatt.

Lenke til kommentar

Ut fra klipp jeg har sett fra Oscarutdelingen, lo Will Smith når Chris Rock dro spøken om Jada. Selv ble hun stram i maska og Will gikk opp på scenen og dro til Chris etter å ha lagt merke til at Jada ikke likte spøken.

Man kan jo spekulere, men Chris Rock har uttrykt at han ikke visste om problemene hennes med alopecia (hårtap) før han spøkte om det og har vel unnskyldt seg, og i ettertid "tatt det som en mann", hvor Will Smith har blitt bannlyst fra Oscarutdelingen de neste 10 årene pga. det han gjorde.

Hvorfor han valgte å gjøre det? Hvem vet, kan sikkert spekuleres i, men antar han angrer på at han gikk såpass langt.

Lenke til kommentar
Regenburg skrev (6 timer siden):

Smith gale kone ser så klart på seg selv som kjendis, selv om hun aldri ville vært relevant uten å være kona hans.

Har hun ikke deltatt i filmer av ekstremt høy kvalitet, som "Nutty Professor" med Eddie Murphy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...