Gå til innhold

Bayonetta 3 kommer i oktober – inkluderer filter for å dekke til naken hud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bubba477 skrev:

At det i det hele tatt må være en slik setting i spillet er jo bare trist...

Det MÅTTE ikke være et slikt filter/setting, men siden folk er blitt for "følsomme"(opmmerksomhetssyke?) i det siste synes jeg det egentlig var en veldig god ide. Jeg lo godt når jeg så det og kommer selvfølgelig ikke å ha den på, men så lenge en kan velge så hvorfor ikke? Kan syterene holde kjeftene sine. Om det var på en Playstation så hadde den nok, desverre, blitt på hele tiden (Ryan, altså).
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første: ENDEIIIG! og for det andre: Så herlig dette ser ut!!! =D

Men skal holde meg unna fra alt av trailere o.l. fra nå av. Denne var stappfull av info (til og med litt for spoiler happy).

Platinum har virkelig jobbet hard for å få til dette og det kan vi se. Tror de virkelig dytter alt Switchen kan siden dette skal vel kjøre i 60FPS i følge målet dems. Håper virkelig spillet utnytter HD rumble. Platinum er den gjengen jeg vet kan gjøre mye bra ut av det.

Da er det bare å glede seg til Halloween, da. Kan lett hende vi har GOTY da! =)

Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:
bubba477 skrev:

At det i det hele tatt må være en slik setting i spillet er jo bare trist...

Det MÅTTE ikke være et slikt filter/setting, men siden folk er blitt for "følsomme"(opmmerksomhetssyke?) i det siste synes jeg det egentlig var en veldig god ide. Jeg lo godt når jeg så det og kommer selvfølgelig ikke å ha den på, men så lenge en kan velge så hvorfor ikke? Kan syterene holde kjeftene sine. Om det var på en Playstation så hadde den nok, desverre, blitt på hele tiden (Ryan, altså).
Altså, jeg kan skjønne at folk ikke er sånn supergira på at hvem som helst skal se på når de spiller mens Bayonetta er på sitt nakneste. Det handler vel ikke først og fremst om følsomme mennesker, men snarere om at mødre, barna dine eller kjæresten sliter litt med å skjønne "jo, men det er logisk fordi klærne hennes er liksom kreftene hennes".
Lenke til kommentar
Erlink skrev:
Chaos_Niddhogg skrev:
bubba477 skrev:

At det i det hele tatt må være en slik setting i spillet er jo bare trist...

Det MÅTTE ikke være et slikt filter/setting, men siden folk er blitt for "følsomme"(opmmerksomhetssyke?) i det siste synes jeg det egentlig var en veldig god ide. Jeg lo godt når jeg så det og kommer selvfølgelig ikke å ha den på, men så lenge en kan velge så hvorfor ikke? Kan syterene holde kjeftene sine. Om det var på en Playstation så hadde den nok, desverre, blitt på hele tiden (Ryan, altså).
Altså, jeg kan skjønne at folk ikke er sånn supergira på at hvem som helst skal se på når de spiller mens Bayonetta er på sitt nakneste. Det handler vel ikke først og fremst om følsomme mennesker, men snarere om at mødre, barna dine eller kjæresten sliter litt med å skjønne "jo, men det er logisk fordi klærne hennes er liksom kreftene hennes".
For det første synes jeg denne greia her er genialt. Er bare å velge av/på. Men grunnen er nok mest fordi sytete folk i dagens verden som bare kunne holde seg unna ting de ikke liker til å begynne med. Men sytes må det. Er en gediger debatt om hele greia på Destructoid om du har for mye tid til overs =) Men joa, greit å kunne kle på henne litt før mor kommer inn på gutterommet, eh? =D Et fett! Gleder meg sykt til å endelig kunne spille dette. Ser ut Platinum virkelig har godkost seg igjen =)
Lenke til kommentar

Hehe det er morsomt med et sånn filter. St det i det hele tatt er folk som reagerer på det uten filteret er jo egentlig utenfor min fatteevne, men jeg har jo også lagt merke til hvordan folk sutrer over alt mulig for tiden. Mamma hadde ikke brydd seg, dama hadde likt spillet uten filteret og egg katten hadde muligens forsøkt å fange håret. Bonussønnen spiller Roblox og har sett mye mer nakne ting der🤣

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...