Gå til innhold

Er det smart å kjøpe demo-hovedkort?


wede-man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det står at brackets og slikt mangler, betyr det at man ikke engang får med avstandsskruer? Skal shoppe dual DDR, PC800 kort nå, og om demo kortene fungerer som de skal, ser jeg ikke noen grunn til å ikke kjøpe et av dem.

 

PS! Jeg skal montere det i et "gammelt" kabinett, så f.eks. ledninger til LED's er i kabinettet fra før.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar
Når det står at brackets og slikt mangler, betyr det at man ikke engang får med avstandsskruer?

Avstandsskruer er sånt som følger med kabinetter, men bakplata ( I/O-shield ) er som regel med et demo1-kort, selv om det står forbehold der - evt. ettersendes det gratis.

 

Er liten risk med demo-kort ( bygget ca. 10 pc'er med det ) - ett som var herpa, fikk godkjent Rma på det - normal garanti.

Lenke til kommentar

Hei der!!

 

Vannligvis skal det være ok. å kjøpe en vare som er brukt i demo.

Husk at demo kan være så mye rart da!!... fra å stå på i en butikk, eller brukt hjemme av en av de ansatte i butikken!! :p

 

så... uansett varen skal være grei.

 

 

Husk å les de små skriftene i webshop'en du velger... Jeg fant ett trivelig hoverkort under demo i komplett.no og i små skrifter sto det, at det manglet driverne, kabler, braketter og noe med shield... uansett så dette gjor at jeg ikke kjøper den korte... driverne og kablene kan jeg lev uten men, brakettene og den shield thingen vet jeg ikke... prisen var jo redusert 400 kr. fra vannlig pris.

Da synes jeg 400 kr ekstra er ikke så mye, tatt i betraktning.

 

Håper dette svarer noe av deres spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...