Gå til innhold

Tesla tar vekk radaren på Model Y og 3: Norsk ekspert er skeptisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rune_says skrev (4 minutter siden):

Selv i godt vær og klar sikt så har det vist seg at Tesla-kameraene og AI kan mistolke en enkel baklykt fra MC som om det er en bil langt foran. (Dvs så langt foran at de to baklyktene smelter sammen til ett lys)

Uten Lidar og Radar så gjetter den bare på avstand ut fra et bilde. Liten person/barn i forgrunnen blir da en voksen person langt unna. 

Dette skrot-systemet kan ikke bli fjernet fort nok.

Lenke til kommentar
uname -i skrev (1 minutt siden):

Du kan vise til ncap-testene som hvor den detekterer og bremser for motorsykler. Inntil det så er det et faktum at motorsyklister meies ned og drepes av dette skrot-systemet.

Jeg viser til sikkerhetstester jeg, om du ikke er fornøyd med måten de tester på kan du jo søke jobb der og prøve å påvirke den veien? samme for meg, scoren er fortsatt den samme. Tesla er best. Både nr 1 og 2. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (Akkurat nå):

Var det FSD de testet i NCAP?

Om det er FSD de testet er det jo ganske flaks, da den nylige videoen hadde eksempler på det meste, krasj, kjøring i feil fil, kjøring på rødt. 

Hva med der den tror at månen er et gult trafikklys? Man vet ikke om man skal le eller gråte av denne svindelen.

image.png.187639ab4129c34e8b74c11543e65e91.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Jeg viser til sikkerhetstester jeg, om du ikke er fornøyd med måten de tester på kan du jo søke jobb der og prøve å påvirke den veien? samme for meg, scoren er fortsatt den samme. Tesla er best. Både nr 1 og 2. 

Søke jobb der? LOL.

Nei, det er bedre å sitte her og være en motvekt til Teslas ulønnede salgspersonell.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (22 timer siden):

Ja det er bare basert på følelser. Med en gang en tar opp fakta som ncap resultater osv så kommer det bare følelsesladde unnskyldninger. Det er ganske trist.

 

Salvesen. skrev (16 minutter siden):

jepp, så skrot at det troner på toppen av alle(ref encap tester)

Så når du skriver dette så ønsker du? Kun krangel? Det var en grei diskusjon her før du skulle brannslukke alle samtalene med NCAP score. Skal vel være mulig å diskutere uten å dra inn en hel del du selv vet ikke har noe med saken å gjøre? De siste sidene her opptrer du veldig barnslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (3 minutter siden):

 

Så når du skriver dette så ønsker du? Kun krangel? Det var en grei diskusjon her før du skulle brannslukke alle samtalene med NCAP score. Skal vel være mulig å diskutere uten å dra inn en hel del du selv vet ikke har noe med saken å gjøre? De siste sidene her opptrer du veldig barnslig.

Ikke har noe med saken å gjøre? Hele tråden handler om at tesla tok vekk radar, likevell troner de på sikkerhets testene. Såklart er det relevant. 

Ja klart, det er jeg som viser til faktiske sikkerhetstester som er barnslig ikke de som tar screenshots eller viser til hjemmetester for å prøve å motbevise bransjens beste sikkerhetseksperter... 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (1 minutt siden):

Ikke har noe med saken å gjøre? Hele tråden handler om at tesla tok vekk radar, likevell troner de på sikkerhets testene. Såklart er det relevant. 

Ja klart, det er jeg som viser til faktiske sikkerhetstester som er barnslig ikke de som tar screenshots eller viser til hjemmetester for å prøve å motbevise bransjens beste sikkerhetseksperter... 

Jesus. Dere diskuterte da FSD inne i denne tråden? Men ja, veldig merkelig at du hver eneste dag klarer å krangle på deg folk :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
uname -i skrev (Akkurat nå):

Fått noe napp på invitasjonen til anonyme forumbruikere om å komme og prøvekjøre Teslaen din? 🤣

Ja, det er fælt å være hyggelig mot folk og tilby folk å teste produkter. Ikke sant? For en holdning til livet, bruke all tid på ting en hater og elendighet. Slik fungerer ikke jeg, jeg er drevet av indre motivasjon i livet. Søk på det, kanksje det gir deg en positiv endring. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde en prøvetur med Model Y og parkerte utenfor Apotek 1 som ble tolket som grønt lys ;)

Reflekt IT bemanner Apotek 1 - reflekt.no

I følge en kar her så visste Teslaen at det helt klart er et apotek man ikke skal kjøre inn i, men valgte heller å vise grønt lys. .Av årsaker man må være Tesla-fan for å skjønne.

Endret av uname -i
Lenke til kommentar
uname -i skrev (3 minutter siden):

I følge en kar her så visste Teslaen at det helt klart er et apotek man ikke skal kjøre inn i, men valgte heller å vise grønt lys. .Av årsaker man må være Tesla-fan for å skjønne.

Og der er man å putter ord i munnen på folk igjen. Fantastisk bra jobbet, du er vell stolt nå. 

Forresten, hvordan gikk det med han med månen? Døde han av hendelsen siden du er så opprørt? 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...