Gå til innhold

Remedy lager nyversjoner av Max Payne 1 og 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, dette kan jo bli moro. Det er ikkje så mange år sidan eg sist spelte gjennom dei. Fullt spelbare.

Lite info, så det vil vise seg kva dei går for, men håpar uansett at det ikkje tuklar med gameplay for mykje, men at dei får kjensla som originalane har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
30 minutes ago, MomentousMomentum said:

Yes please!

Håper de også er like kul med moddere som back in the day, og gjør det meget tilgjengelig.

Både MP1 og MP2 hadde level editors, pakkesystem for filene deres, og plugins til 3ds Max for å lage animasjoner. DET var dager det!

Husker jeg rota i tekst filer på MP2, for å gi mer eller mindre evig ammo på våpen. Øke skade osv så det ble mer som et ekte John Woo spill.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev:
23 minutes ago, BeThomas said:

Jeg trenger Voice Actoren, og tegneseriene, og den fantastiske skrivingen. Gameplayet og grafikken er det eneste som må fornyes.

Historien i MP1 er fremdeles en av de beste i spill verden. Fantastisk fortalt, spennende og poetisk. 

Nei, MP2 knuser historien til MP1, Gjør alle punktene dine bedre.
Lenke til kommentar
Just now, GodEmperorOfMan said:

Nei, MP2 knuser historien til MP1, Gjør alle punktene dine bedre.

Nei, fordi den har ikke den flotte norrøne mytologiske analogien, det er bare en kulere historie. Og det å hevne barn og kone er også mer dramatisk enn å bare loke rundt med en dame du på en måte liker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...