Gå til innhold

Breath of the Wild-oppfølgeren utsettes til neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (1 time siden):

Håper på oppdatert maskinvare innen den tid, da BotW kunne hakke veldig på enkelte steder (spesielt Korok forest)

Passer jo bra, Switch er 6år i Mars neste år. Nvidia har fått produsert opp nok nye brikker til da. Annonserer den i Januar sammen med forbedret grafikk på eksisterende og fremtidige spill

Lenke til kommentar
Undified skrev (5 minutter siden):

Håper på det ja. Elsket BOTW. Synd Switch har så få andre spill som ikke er bedre på andre platformer.

Ja samme her. BOTW var en nydelig opplevelse. Og jeg klarer ikke mislike hverken Nintendo eller Switch, de gjør ting som ingen andre gjør overhodet. Men jeg trenger krafigere hardware altså. Jeg tror ikke jeg takler 50+ timer i 30fps en gang til i 2023. Den tiden føles ut som er forbi for min del. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jaqoby skrev (6 timer siden):

hahaha, begynner ikke folk å bli lei av at selskaper utnytter dem og bare utsetter og utsetter? dette er taktikk for at flere folk kjøper spillet, men folk lar det går rett forbi. fyf

Jeg trodde folk skulle være lei av upolerte spill som ikke var ferdige ved launch, jeg? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Jaqoby skrev:

hahaha, begynner ikke folk å bli lei av at selskaper utnytter dem og bare utsetter og utsetter? dette er taktikk for at flere folk kjøper spillet, men folk lar det går rett forbi. fyf

På hvilken måte blir folk utnyttet? Har de tatt pengene dine, eller tvinger deg til å jobbe for dem, eller hva? Hvis du mener at det å måtte vente på at noe du gleder deg til skal bli ferdig er å utnytte deg, så har du mye å lære her i verden om utnyttelse.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jaqoby skrev (12 timer siden):

hahaha, begynner ikke folk å bli lei av at selskaper utnytter dem og bare utsetter og utsetter? dette er taktikk for at flere folk kjøper spillet, men folk lar det går rett forbi. fyf

Du glemte å legge til sarkasmetegnet. Det gir jo ingen mening det du sier. Utsettelser er dyrt for selskap og derfor gjør de det ikke med mindre de absolutt må. Du ser hvordan det gikk med Cyberpunk når de som styrte pengesekken tvang de til å lansere før det var ferdig. Fadese av dimensjoner og de har tapt lassevis av penger og det var kjipt for spillerne. En klassisk tap-tap-situasjon. Og du mener det er å utnytte? Den var ny.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...