Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
torbjornen skrev (1 time siden):

https://www.nrk.no/urix/amerikansk-russisk-fredsplan-moter-motstand-fra-ukraina-og-eu-1.17660895

Europeiske politikarar har komme på bana.

Det er eigentleg rart at ikkje amerikanarane forstår med ein gong at "fredsplanen" deira er dødfødd. Ukraina vil aldri kapitulere for Trump og Putin.

Kanskje de vet at det er dødfødt? 

Kanskje de ønsker at Russland skal fortsette å svekke seg, gjennom en stadig dyrere og mer utmattende angrepskrig?

Putin høster mindre og mindre støtte internt. Hvor lenge vil korthuset hans stå?

Men krigen er dyr for oss også. Ikke bare Russland. Og jeg er ikke komfortabel med at det kriges i Europa! Virkelig ikke! Mange menneskeliv går tapt. Sivile rammes hardt, spesielt på ukrainsk side, siden russerne driver mye terror mot ukrainerne 😓🤬

Skrevet
Mbappe09 skrev (5 timer siden):

Til info er denne brukeren du siterer en pro-russer. Han holder på i andre forum med samme rælet. 

Jada, alle andre synspunkter enn at krigen må vare til evig tid og at en Europeisk økonomi i grus er et lite offer er "pro-russisk". Skjønner.

Det er akkurat slik oppførsel som gjør meg overbevist om at vi går mot den forutsigbare overreaksjonen motsatt vei. Man trenger ikke veldig dyp kjennskap til historie og menneskers natur for å se tegnene og måten all debatt konsekvent blir forsøkt kansellert som "pro-russiske" er bare bensin på bålet.

Jeg vet at du tror du hjelper Ukraina, men det gjør du ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...