Gå til innhold

USA godkjenner enorm stridsvogn-avtale som resulterer i ny storleveranse fra Kongsberg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvstendigsaas skrev (2 timer siden):

Så bra at vi som fredsnasjon kan være med på å produsere enda mer for å sikre de evig varende krigene som må til for å unngå kriger.

Ja det er vel mye bedre om vi kan lage et nytt Sovjet sammen med Putin uten at noen sloss i mot. I_I_T

Lenke til kommentar
Fluor1 skrev (2 timer siden):

Du er ikke rent lite naiv.

Går rett på fornærmelser, nydelig hersketeknikk! Jeg er virkelig imponert :)
Om du mener at eneste løsningen er å ha krig her i verden, så syns jeg det er litt synd. Skulle ønske det gikk an å finne på noe litt annet enn å lage industri ut av krig og drap. Men jeg er vel bare "naiv", for vi må jo så absolutt drepe hverandre - sålenge det ikke går utover deg selv? 

Fluor1 skrev (2 timer siden):

Ja det er vel mye bedre om vi kan lage et nytt Sovjet sammen med Putin uten at noen sloss i mot. I_I_T

Snakker om å dra ekstremer? Finnes det ingen mellomtinger her i verden lenger?

Lenke til kommentar
15 hours ago, Selvstendigsaas said:

Så bra at vi som fredsnasjon kan være med på å produsere enda mer for å sikre de evig varende krigene som må til for å unngå kriger.

Som kjent (eller er det ukjent for deg?) er et forsvar helt avgjørende for å sikre at vi er et fritt land.

Historien fra før 2WW burde du sette deg inn i. Da hadde vi knapt noe som kunne ligne et forsvar.
Videre burde det være kjent hvordan Putin oppfører seg.
I de siste årene har Russland ymtet frampå bruk av atomvåpen mot både Sverige og Danmark.

Dessverre er det slik at freden sikres med våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...