Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 12


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Golf'ern skrev (21 minutter siden):

Nå ryker han vel? dette er beyond patetisk!

Hadde ikke vært så sikker, spesielt etter Liverpool kampen. 

Hvilke alternativer finnes det i hele tatt? Steve Bruce? 

Lenke til kommentar

La Solskjær få litt ro, snart nytt overgangsvindu. Kan pøse ut enda flere millioner eller milliarder av amerikanernes penger. Var ikke Solskjær litt negativ til Glacer-brødrene? Kanskje surret hans er en stille protest mot de amerikanske eierne?? 😂🤣

😅

Endret av sector
Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (7 minutter siden):

Blanc, Ten Hag, Potter, Zidane og helt sikkert MANGE flere som er bedre enn Solskjær.....

Ten Hag vil nok fullføre sesongen med Ajax og det greiene han har gående i Champions League.

De to andre er forhåpentligvis langt unna å være aktuelle for United, og jeg tror ikke Zidane ønsker jobben.

Rodgers tror jeg ikke klubben ønsker, og han gjør det ganske bra med Leicester.

Få, om noen, klare gode alternativer per dags dato. 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Ten Hag vil nok fullføre sesongen med Ajax og det greiene han har gående i Champions League.

De to andre er forhåpentligvis langt unna å være aktuelle for United, og jeg tror ikke Zidane ønsker jobben.

Rodgers tror jeg ikke klubben ønsker, og han gjør det ganske bra med Leicester.

Få, om noen, klare gode alternativer per dags dato. 

Så kapitulere sesongen, beholde Ole, og satse på at bedre alternativer dukker opp? 

Finnes det noen gode midlertidig alternativer? Tidligere spillere som f.eks. Carrick? Eller sitter han for nært Ole og "systemet" dere har nå? 

Lenke til kommentar
IT-Henrik skrev (2 minutter siden):

Så kapitulere sesongen, beholde Ole, og satse på at bedre alternativer dukker opp? 

Finnes det noen gode midlertidig alternativer? Tidligere spillere som f.eks. Carrick? Eller sitter han for nært Ole og "systemet" dere har nå? 

Man kapitulerer ikke en sesong, det er ikke noe alternativ.

Skal Ole ut så antar jeg Carrick også ryker. Han er defensiv trener under Ole. Vet ikke om han har så mange egne, mer helhetlige ideer som trener. Mike Phelan er kanskje et litt hottere alternativ som caretaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...