Gå til innhold

Kyle Rittenhouse saken (Kenosha unrest shooting)


Anbefalte innlegg

Red Frostraven skrev (12 minutter siden):

Siter gjerne alt som er tilbakevist og innleggene som tilbakeviser det.

Jeg ville elsket å få en slik utfordring, om jeg hadde rett og motparten åpenbart feil.

Om jeg hadde feil, derimot, så ville jeg avvist utfordringen med unnskyldninger og pjatt.

Jeg er fortsatt ikke sekretæren din.

Som jeg har sagt før, ta det som oppfordring til å formulere deg mer konsist og presist, og sammenhengende.

Det er ikke bare å øke antall ord for hvert innlegg, så har du "liksom" argumentert.

 

Og jeg identifiserer hovedproblemet med hele argumentasjonen din i en setning. Istedetfor å svare på den vaser du bare i grøten..

Endret av Hank Amarillo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hank Amarillo skrev (3 minutter siden):

Jeg er fortsatt ikke sekretæren din.

Som jeg har sagt før, ta det som oppfordring til å formulere deg mer konsist og presist, og sammenhengende.

Det er ikke bare å øke antall ord for hvert innlegg, så har du "liksom" argumentert.

Akkurat det jeg ville svart om jeg hadde feil.

...

Tema for tema:

Hjelper våpen til selvforsvar?

Bekjemper det kriminalitet..?

Var Kyle inviterert av eieren av Car Source?

Regnet Kyle Rosenbaum eller eget våpen som den største trusselen mot eget liv..?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (16 minutter siden):

De skulle hevne at han hadde drept en av dem.

Hvordan kjente Huber eller Grosskreutz Rittenhouse eller Rosenbaum og deres affiliasjoner, eller visste hvem som var drept?

Jeg kjøper heller ikke gatepøbel-argumentet.

Verken Huber eller Grosskreutz deltok i vandalisme eller var organisert med noen som gjorde.

Den enste overlevende som ble skutt forklarte at han var redd for masseskyting, som demonstrert er like vanlig som selvforsvar, og en rasjonell forståelse av situasjonen, spesielt gjerningspersonen sin generelle alder tatt i betraktning; større odds for å være gjerningsperson enn offer.

Og oddsen for at det var drap er 34 ganger større enn masseskyter og selvforsvar.

Det er smått utrolig at folk som forsvarer våpen i gatene på tross av ute lukkende negative konsekvenser mener at man ikke skal blande seg i drap, bare materielle ødeleggelser. Eller, det er modus operandi, fordi målet er å fremme agendaen, ikke fornuftige svar.

 

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (43 minutter siden):

Som sagt, jeg punkterte hele argumentasjonen din med 1 setning.

Du påstod at noe har besvart.

En ubekreftet påstand.

Når og hva var svaret på hvilket tema:

Hjelper våpen til selvforsvar?

Bekjemper det kriminalitet..?

Var Kyle inviterert av eieren av Car Source?

Regnet Kyle Rosenbaum eller eget våpen som den største trusselen mot eget liv..?

Var det rasjonelt å anta at Kyle var i fare om han ikke hadde våpen, og hvorfor, basert på hvilke faktum?

Hadde Kyle og co gode grunner til å bryte portforbudet for å cosplaye militia, og hvilke? (husk at våpen i sivile hender ikke bekjemper kriminalitet i den virkelige verden)

...

 

Listen med problemstillinger ytre høyre ikke evner å besvare uten grunnløse antagelser baller på seg.

 

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (16 minutter siden):

Listen med problemstillinger de som bryr seg mer om fakta enn narrativ ikke evner å besvare uten grunnløse antagelser baller på seg.

Når spørsmålene dine blir debunka suksessivt så tror du det er bare å genere flere og flere vasete spørsmål, om du greier å genere flere tåpne spørsmål enn folk ser noe poeng å besvare så er der "ubesvarte spørsmål"?

Det er ikke Hilberts hotell dette.

Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (28 minutter siden):

Uenig.  Spør Hannah Gittings

Er det hun han ble dømt 2 ganger for å ha utøvd vold mot? Eller var det tidligere kjærester?

Ja, kunne vært interessant å spørre om det. Har alltid lurt på kvinnfolk som blir sammen med fyrer med en historikk med konebanking.

 

"you dont know him like I do!"

Lenke til kommentar
Hank Amarillo skrev (59 minutter siden):

 

Ingen svar på hva eller når noe ble debunka altså..? Takk.

At du føler at noe har blitt debunka betyr ikke at det er riktig.

Det er sannsynligvis kognitiv dissonans.

Jeg merker jeg nok en gang at ingen har besvart eller klart å forklare deres standpunkter på:

Hjelper våpen til selvforsvar?

Bekjemper det kriminalitet..?

Var Kyle invitert av eieren av Car Source?

Hvis ikke, hvem, konkret, av hvem, spesifikt, og hvordan lød avtalen?

Regnet Kyle Rosenbaum eller eget våpen som den største trusselen mot eget liv..?

Var det rasjonelt å anta at Kyle var i fare om han ikke hadde våpen, og hvorfor, basert på hvilke faktum?

Hadde Kyle og co gode grunner til å bryte portforbudet for å cosplaye militia, og hvilke? (husk at våpen i sivile hender ikke bekjemper kriminalitet i den virkelige verden)

...som faktisk trumfer seriøse kilder eller kan bekreftes i Kyle sin favør.

---

Ikke tro at folk ikke registrerer gish-galoppen dere holder på med for å unngå å faktisk måtte forholde dere til fakta i og om saken, den stadige gjentagelsen av å hoppe tilbake til problemstillinger som er besvart, eller at du ikke forholder deg til tema i de fleste postene dine.

...

Edit:

Og under posten min, to svar på rad hvor ingen spørsmål besvares, og hvor ingen presentasjon av argumenter @Hank Amarillo mener har trumfet mine eller mine kilder, bare off-topic snikk-snakk og tomme påstander som ikke demonstreres å ha substans.

Gish galopp.

Og det at det er mange spørsmål er forårsaket av at dere hopper forbi spørsmål når de blir kompliserte, for å gå tilbake til starten på andre spørsmål, helt til de blir vanskelige. Igjen og igjen. Det er modus operandi.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (2 timer siden):

Hjelper våpen til selvforsvar?

Kyle hadde våpen.  Han kom fra hendelsen uskadd, så i denne saken: ja

Red Frostraven skrev (1 time siden):

Bekjemper det kriminalitet..?

Vil anta det siden samtlige land bevæpner sine politistyrker.

Red Frostraven skrev (1 time siden):

Var Kyle invitert av eieren av Car Source?

Gode grunner til å tro at de var der etter eiers ønske og viten, ja.

Red Frostraven skrev (1 time siden):

Regnet Kyle Rosenbaum eller eget våpen som den største trusselen mot eget liv..?

Trusselen mot sitt liv regnet han kom fra at Rosenbaum prøvde å ta fra han våpenet og drepe han.

 

Red Frostraven skrev (1 time siden):

Hadde Kyle og co gode grunner til å bryte portforbudet

Ja, for å beskytte eiendom mot vandalisme.

Red Frostraven skrev (1 time siden):

dere hopper forbi spørsmål når de blir kompliserte,

Spørsmålene dine er ikke kompliserte. De er banale og uinteressante.

Lengde er ikke noe mål på kompleksitet.

Endret av Hank Amarillo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...