Gå til innhold

Det virker som om Battlefield 2042 ikke helt vet hva det ønsker å være


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrLuni skrev (25 minutter siden):

uhm hva er dette basert på? Er hele spillet testet?

BF er jo et multiplayer spill. Like så greit å droppe singeplayer.

Trenger ikke noe singeplayer for å basere kampene på usa mot russland. Hadde vært kjedlig med blå mot rød.

Ut ifra bildene og opphavet til bildene ser det ut til at skribenten har testet de forskjellige spill-modusene. Jeg er ikke overrasket over at han synes El-Alamein er et kjedelig kart. Det var ikke akkurat det mest spilte kartet i BF42 😄 Enig at singleplayer/campaign ikke er nødvendig. Jeg likte bedre å kunne spille på multiplayerkartene med og uten botter, slik at jeg kunne trene meg på kartene med fly, tanks osv. 

Lenke til kommentar
MrLuni skrev (1 time siden):

uhm hva er dette basert på? Er hele spillet testet?

BF er jo et multiplayer spill. Like så greit å droppe singeplayer.

Trenger ikke noe singeplayer for å basere kampene på usa mot russland. Hadde vært kjedlig med blå mot rød.

Dette er et førsteinntrykk basert på tidlig tilgang til fullversjonen av BF 2042 som vi fikk av EA. Andreas har spilt modiene de siste dagene, men vi avventer en fullstendig anmeldelse til spillet er live og vi kan spille utenfor de kontrollerte omgivelsene som denne testingen er gjort i.

Samtlige andre tester og inntrykk som ble publisert i dag er gjort på den samme basisen.

Endret av Arodem
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Fulltronpet said:

De har valgt å ikke ha server browser denne gangen. Ferdig med Battlefield for min sin del.

Jepp. Ingen mulighet å sjekke scoreboard med all infoen det hadde heller. Skal teste ut spillet imorgen, men tviler på at jeg kjøper med det første kanskje. 

Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar
seth_vacn skrev:

Vent litt, forstår jeg forfatteren riktig her at de har lagt inn styre oppsettet til de respektive spillene fraksjonene tilhører?

Som rmt man ikke kan strafe i Bad Company 2, timer g hvis jeg skal kle husker feil kunne man ikke legge seg ned der heller, men bare gå i knestående.

Det stemmer. Du kan kjøre "classic" movement og features, som for eksempel at man ikke kan legge seg ned eller strafe mens du sprinter i BC2. Du kan også velge å skru dette på. Valgmulighetene er mange.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...