Gå til innhold

Det virker som om Battlefield 2042 ikke helt vet hva det ønsker å være


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knetten82x skrev:

Ikke singel historie? Da blir det ikke kjøp. Holdt på å kjøpe det I går. Takk og pris eg ikke gjorde det.

Helt topp i grunn. Battlefield sitt sterkeste kort har alltid vært online biten, for i bunn og grunn var det jo der det hele startet. Ser ut til at DICE har hatt mer enn nok å henge fingrene i med 2042, så at ressurser ikke sløses bort med en enspiller del syns jeg er helt fair. Skal sette meg ned med spillet i dag og utover helgen, jeg er stille optimist ettersom det jeg såg i betaen var rett og slett under-par.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mala skrev:
Knetten82x skrev:

Ikke singel historie? Da blir det ikke kjøp. Holdt på å kjøpe det I går. Takk og pris eg ikke gjorde det.

Helt topp i grunn. Battlefield sitt sterkeste kort har alltid vært online biten, for i bunn og grunn var det jo der det hele startet. Ser ut til at DICE har hatt mer enn nok å henge fingrene i med 2042, så at ressurser ikke sløses bort med en enspiller del syns jeg er helt fair. Skal sette meg ned med spillet i dag og utover helgen, jeg er stille optimist ettersom det jeg såg i betaen var rett og slett under-par.
Enig ned deg,. Bare synd at spillet så langt er nesten umulig å få spilt. Det er store problemer med forbindelse mot serverne.. Fortsatt mye beta preg. over det hele synes jeg
Lenke til kommentar
-AGMNHM91 skrev (2 minutter siden):
 
Enig ned deg,. Bare synd at spillet så langt er nesten umulig å få spilt. Det er store problemer med forbindelse mot serverne.. Fortsatt mye beta preg. over det hele synes jeg

Det er ingen AAA selskaper som gidder å stålsette seg for første-helg. Spillerantall vil normaliseres raskt, servere blir tilgjengelige.

Det er null poeng i å lage en smooth opplevelse for 1 Mill mennesker når 100k vil være maks om 3-4 dager (eksempel)

La releasen få blødd av de første 50-60% av spillere som spiller i en uke. Etter 1-2 mnd er historisk sett 80-90% spillere borte, og de må nå lage DLC pakker for å få disse toppene igjen. 

Dette er slik det ofte går med disse spillene. Det kjipeste er at etter en stund er det bare noen få kart som blir spilt. Husker fortsatt DLC til BF3 og 4 som varte i 3-4 dager før serverne var tomme. DET er leit, for mange kart får ikke en gang en sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...