Gå til innhold

Her er spillene Sony viste i natt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aspiranten skrev (9 timer siden):

Fortsatt ingen gode spill til PS5 enda...

Altså, det er ganske mange spill til den som regnes som svært gode.

Vet ikke helt hva du mener med "jobbe for å oppnå noe" men i de fleste spillene må du gjøre noe.

Vet ikke om du har hørt om demons souls?

Lenke til kommentar
Aspiranten skrev (9 timer siden):

Fortsatt ingen gode spill til PS5 enda... Er det bare meg, eller er gaming i dag om noe helt annet enn å jobbe for å oppnå noe? Virker som billige rewards og screen pop-ups er gjengangeren

Sony er vel ikke akkurat kjent for å være et selskap som er bra for spillere. Mange av spillene til plattformen deres bekrefter jo det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aspiranten skrev (9 timer siden):

Fortsatt ingen gode spill til PS5 enda... Er det bare meg, eller er gaming i dag om noe helt annet enn å jobbe for å oppnå noe? Virker som billige rewards og screen pop-ups er gjengangeren

Tipepr du bare er sur fordi du ikke får tak i PS5. Du kan få låne en av meg, jeg har to :p

Men bare for å nevne, Returnal og Demons souls er verdt boksen alene. De er ps5 eksklusiver begge to

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev:
Aspiranten skrev (9 timer siden):

Fortsatt ingen gode spill til PS5 enda... Er det bare meg, eller er gaming i dag om noe helt annet enn å jobbe for å oppnå noe? Virker som billige rewards og screen pop-ups er gjengangeren

Tipepr du bare er sur fordi du ikke får tak i PS5. Du kan få låne en av meg, jeg har to :p

Men bare for å nevne, Returnal og Demons souls er verdt boksen alene. De er ps5 eksklusiver begge to

Synets begge spillene er søppel jeg da de eneste spillene på PS er vel TLO serien, The Horizion Zero Dawn og Days Gone som er noe å rope hurra for.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...