Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 8


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
William_S skrev (2 minutter siden):

Han har selvsagt vært god hele tiden i Liverpool. Men synes han har hevet nivået et par hakk denne sesongen faktisk. Det er ganske vilt å se på det han driver på med om dagen. 

Han har vært fantastisk (som var det som stod i innlegget jeg svarte på) siden han kom men har selvfølgelig blitt bedre ja 😁 Vet ikke om så mange i verden som klarer å gjøre det han gjorde idag og mot City.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (2 minutter siden):

Dette må være blant de kjedeligste PL-kampene på en stund for nøytrale bortsett fra scoringene. Er jo ingen motstand i Watford, de står jo nesten bare der. Aldri sett mindre «ny trener effekt»!

Har ikke all verdens av matriale å jobbe med, noe skader. Håper bare Ranieri ikke blir sparket ikveld. 

Vært veldig dårlig i dag watford. Kommer mer underholdning kl 16.00 da 👍

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (10 minutter siden):

Dette må være blant de kjedeligste PL-kampene på en stund for nøytrale bortsett fra scoringene. Er jo ingen motstand i Watford, de står jo nesten bare der. Aldri sett mindre «ny trener effekt»!

Nå er ikke jeg nøytral i denne kampen og "en stund" er jo et relativt uttrykk men synes å huske noen City kamper denne sesongen av kaliberet 5-0, 4-0 etc hvor City har kjørt hele kampen som har vært relativt kjedelige. Men ja, er vel ikke dritgøy om man ikke holder med Liverpool.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (3 minutter siden):

Nå er ikke jeg nøytral i denne kampen og "en stund" er jo et relativt uttrykk men synes å huske noen City kamper denne sesongen av kaliberet 5-0, 4-0 etc hvor City har kjørt hele kampen som har vært relativt kjedelige. Men ja, er vel ikke dritgøy om man ikke holder med Liverpool.

Ja, noen av de City-kampene er de kjedeligste. Jeg elsker fotball og ser alle kamper jeg kan i PL, men Peps lag er til tider helt enormt kjedelige å se på. Spesielt når de har avgjort etter 15 min.

Denne kampen i dag er ikke kjedelig på grunn av Liverpool, men fordi Watford bare ikke møtte opp og ikke klarer noe, ikke en gang går i dueller eller press. Kan bli underholdende på et vis det og, men dette var bare traust! Tatt seg opp litt nå da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Ja, noen av de City-kampene er de kjedeligste. Jeg elsker fotball og ser alle kamper jeg kan i PL, men Peps lag er til tider helt enormt kjedelige å se på. Spesielt når de har avgjort etter 15 min.

Denne kampen i dag er ikke kjedelig på grunn av Liverpool, men fordi Watford bare ikke møtte opp og ikke klarer noe, ikke en gang går i dueller eller press. Kan bli underholdende på et vis det og, men dette var bare traust! Tatt seg opp litt nå da.

Forsåvidt enig. Lite passion fra Watford men som du sier, tatt seg opp litt nå.

Lenke til kommentar
blured skrev (7 minutter siden):

Svært overraskende at Maguire starter. Så for meg at han kom til å være ute i flere uker til.

Ja, den var faktisk litt sjokkerende. Får håpe det går bra.

Skjønner at Ole vil ha ham med. Har nesten aldri tapt med han 90 min på banen (ikke tapt siste 260 dager ifølge United.no):

Sitat

Den oversikten viser altså at det er 19 hele kamper med Maguire uten tap frem til han skadet seg mot Villa nå i september.

Det er, som allerede nevnt, 260 dager siden forrige ligatap med Maguire fra start og i en hel kamp.

Totalt det siste året har han spilt 36 ligakamper for United.

Det har gitt 80 poeng, et snitt på 2,22 poeng per kamp, noe som tilsvarer 84 poeng totalt på en hel 38-kampers sesong.

Og bare for å understreke poenget enda litt mer.

United har spilt fem Premier League-kamper helt uten Maguire de siste 12 månedene. Det har gitt én seier, to uavgjort og to tap, et snitt på 1,0 poeng per kamp. Noe som tilsvarer 38 poeng på en hel sesong.

Forskjellen er altså gigantisk.

https://www.united.no/nyhetsarkiv/denne-nyheten-er-sa-ekstremt-viktig-for-united/#header

Er han Uniteds viktigste spiller ved siden av Bruno?

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...