Gå til innhold

Kamptråd - FA-cupen og Ligacupen 21/22


Snikpellik

Anbefalte innlegg

IT-Henrik skrev (4 minutter siden):

Hvor keeperen er, er helt irrelevant. Det må være 2 spillere mellom Kane og mål når ballen blir spilt, det var det ikke så da ble det korrekt dømt offside. De 2 spillerne kan være hvem som helst, aka. det trenger ikke å være keeperen. 

Fra Wikipedia:

 

Alltid trodd det var bakerste utespiller jeg. Har dette blitt forandret en eller annen gang?

Altså jeg tvilte ikke på at dommeren gjorde rett. Det så bare så himla teit ut når keeperen var på 16m streken og en utespiller var nær mållinja og det ble offside.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Cappo skrev (6 minutter siden):

Alltid trodd det var bakerste utespiller jeg. Har dette blitt forandret en eller annen gang?

Altså jeg tvilte ikke på at dommeren gjorde rett. Det så bare så himla teit ut når keeperen var på 16m streken og en utespiller var nær mållinja og det ble offside.

Sånn har det vært siden 1925, vi er bare vane med at i 99% av tilfellene er keeper bakerste motstander. 

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (2 minutter siden):

Godt tegn på nivåforskjellene. Mange av de røde korte er ikke spesielt stygge heller. Bare rent kløneri.

Kan nok ha en del med at Arsenal spiller på seg en god del brudd. Tar ganske mye risiko for tiden, og er mer aggressive i gjenvinning enn før. Da blir det flere situasjoner som er helt på myggfittehåret. Så kan man legge inn Xhaka som variabel i akkurat den rollen som ofte skal være ryddegutt i de situasjonene og vips - flere kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...