Gå til innhold

Kamptråd - FA-cupen og Ligacupen 21/22


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Golf'ern skrev (3 minutter siden):

Fyfaen så latterlig! men vi taper vel nesten alltid straffekonker, redder ikke en dritt.

Det er ganske sjukt. Uansett hvem vi møter og hvem vi stiller med så er det noen som driter seg ut. Svakt keeperspill også, både DDG og Henderson går jo tidlig altfor ofte. 

Hørte kommentatoren nevne at United vant myntkastet. Jeg håper ikke det er sant fordi da er det ganske latterlig at de sa ifra seg å skyte først. Gikk på samme blemme i EL-finalen. Statistikken er ganske klar, laget som skyter først vinner også oftest. De kan jo ikke være så tette i huet og gi ofra seg fordelen?

Lenke til kommentar

Hmm, jeg ser på reglene og klarer ikke se noen grunn til at dette ikke var straffbar hands. Jeg mener Lineker tar feil, det er ikke «the right decision», det er en subjektiv avgjørelse av dommer som hands-regelen har en åpning for at han kan ta, men som ikke nødvendigvis er rett.

VAR/regel-eksperten Dale Johnson mener dette:

 

Jeg mener at når handsen er så avgjørende for at det blir en scoring, så føles det helt feil å ikke dømme hands. Hadde vært annerledes kanskje om det ikke var samme spiller som scoret målet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...