Stig_W Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Har lest litt om Beyond Good & Evil i det siste og jeg må innrømme at spillet lyder lovende. Etter å ha brent meg for mange ganger på drittspill som i utgangspunktet virket bra vil jeg høre med gjengen her inne om spillet faktisk er verd pengene og om det er så likt Zelda spillene som enkelte previews/reviews understreker...
MrLee Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 har ikke spillt Zelda siden 2ern på NES, men Beyond good & evil var bra. veit ikke om det er meg som spiller lite konsoll spill, men jeg likte det, friskt pust med tanke på at du ikke trenger å drepe alle du møter på, + f.eks. ta bilder søt grafikk var det også... ett av de få spillene jeg faktisk runder før jeg legger dem fra meg
starving Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 har nettopp spilt gjennom beyond good & evil på pc og jeg syns at det er ganske bra. bra historie, ganske bra grafikk(er jo portet fra ps2 så hva kan man forvente). det eneste er at det er en fryktelig bug i spillet som ikke er fisket i den siste patchen( ikke kommet i begynnelsen av januar, kommer sikkert) som gjorde at man ikke kommer seg videre uten å bruke en save cheat, og det var kanskje litt kort. Men jeg anbefaler deg å kjøpe det.
TCi Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 har nettopp spilt gjennom beyond good & evil på pc og jeg syns at det er ganske bra. bra historie, ganske bra grafikk(er jo portet fra ps2 så hva kan man forvente).det eneste er at det er en fryktelig bug i spillet som ikke er fisket i den siste patchen( ikke kommet i begynnelsen av januar, kommer sikkert) som gjorde at man ikke kommer seg videre uten å bruke en save cheat, og det var kanskje litt kort. Men jeg anbefaler deg å kjøpe det. Jeg spilte gjennom spillet uten savecheat.... Hva er grunnen til at det trengs en savecheat?? Konge spill forresten!
Stig_W Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Jeg ble litt nysgjerrig på hva denne bugen går ut på og hvorfor man trenger en savecheat? Hvem bidrar med denne savecheaten? Ubisoft themselves?
starving Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) har nettopp spilt gjennom beyond good & evil på pc og jeg syns at det er ganske bra. bra historie, ganske bra grafikk(er jo portet fra ps2 så hva kan man forvente).det eneste er at det er en fryktelig bug i spillet som ikke er fisket i den siste patchen( ikke kommet i begynnelsen av januar, kommer sikkert) som gjorde at man ikke kommer seg videre uten å bruke en save cheat, og det var kanskje litt kort. Men jeg anbefaler deg å kjøpe det. Jeg spilte gjennom spillet uten savecheat.... Hva er grunnen til at det trengs en savecheat?? Konge spill forresten! kan hende det var fordi jeg ikke hadde kjøpt spillet, fant det på nettet. (SPOILER : plassen jeg satte meg fast i var i slaughterhouse, der du skal bruke to trekant kort, det andre trekant kortet ville ikke komme ned når jeg hadde ødelagt robotene. og hvis jeg savet i den m-disc encryptern som var i det rommet og gikk ut av spillet gikk den ut til skrivebordet når jeg gikk opp mot der jeg kom fra med den tog dingsen.) den save cheaten fant jeg i et annet forum, har lagt den ut på tiscali server hvis noen trenger den, bgefix , txt fil som forklarer hvordan fixen skal brukes. Endret 9. januar 2004 av starving
Stoltenberg Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 (endret) har nettopp fått BGaE, men sliter litt. Jeg får nemlig ikke forandre på oppløsningen. Det er en tab med hz og en tab med resolution, men på hz kan jeg kun velge mellom 120 og.. vel.. 120! :-( så da kan jeg ikke velge høyere oppløsning enn 640!! Noen som veit noe om dette? edit. ser ikke ut til at patchen fiksa det heller. Endret 17. januar 2004 av BagBiter
Magus Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Jeg måtte bruke den cheaten... men ellers var spillet dritbra! Men det var dessverre altfor kort...
Lch Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Eh. Det er en bug i spillet. Vet man ikke om den, risikerer man å stå bom fast.
genesis Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 (SPOILER : plassen jeg satte meg fast i var i slaughterhouse, der du skal bruke to trekant kort, det andre trekant kortet ville ikke komme ned når jeg hadde ødelagt robotene. og hvis jeg savet i den m-disc encryptern som var i det rommet og gikk ut av spillet gikk den ut til skrivebordet når jeg gikk opp mot der jeg kom fra med den tog dingsen.) DAmid, ingen som sa noe om dette til meg, da jeg utallige forsøk prøvde å få kontakt under HJELP!! Eh. Det er en bug i spillet. Vet man ikke om den, risikerer man å stå bom fast. slik som jeg gjorde i minst 2t. uansett. Hva gjorde jeg? Joda jeg gjorde alt på nytt. og da gikk det! (ingen updates) og forresten så velger man gjerne heller å kalle det en saveFIX, ettersom det er en stor bug.... (2t!) Til trådstarter_ Spillet var bra. Veldig synd at det er en slutt, for det er det. Om det er verdt pengene? Det er dyr morro. Har man gjort det en gang er det ikke like gøy å gjøre det igjen, og raskt går det... jeg likte alle sider ved spillet, det kunne godt vært mye større, veldig mye større.......
Jarmo Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 elsker det spillet kjøp kjøp 08/01-2004 : 18:30 Tipper trådstarter er ferdig med spillet nå..
Anbefalte innlegg