Gå til innhold

Intel 12 serie Alder Lake cpu


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare innrømme at CPUagent og gpu-boss og slike sider ikke er innenfor det jeg forventer av etterprøvbarhet og konsistens når det gjelder testing av komponenter. Greit som en pekepinn når man gjør dumpsterdykk og vil vite om det gamle grafikkortet sorterer mot hd5870 eller noe annet

Vær så snill, link til noe mer i forumets ånd- som for eksempel Gamers nexus , TomsHardware eller Anandtech. Your choice! (til de som ikke sitter med specs for 10400; 6 cores 12 tråder - som en 8700k i ytelse)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, chrisf said:

Jeg spør igjen...Men hva tror dere er bedre Kingston Fury Beast DDR5-4800 C38 DC - 32GB eller Kingston FURY Beast DDR5-5200 C40 DC - 32GB? Minnebrikken som er 5200 og C40 er dyrere enn den som er 4800 c38...

Ingen vet noe som helst om dette desverre. Kan være at de overklokker helt villt, og motsatt.

Lenke til kommentar
1 minute ago, chrisf said:

Ok det var det jeg også tenkte. Men hvis du måtte velge og du for eksempel ikke kunne kjøpe andre senere...hvilken hadde du valgt av de to? 

Jeg er feil person å spør. Jeg vil ha "det beste" derfor bestillte jeg g.skill. kjøpte dominator bare pga jeg vil teste tidelig. Minne har vist seg å være viktig ytelsesmessig i spill, så å kjøpe "jalla" minne kan være litt dumt. 

/Nizzen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...